neděle 4. dubna 2021

Velikonoční kašny

 Měla jsem v úmyslu jet v tyto dny na zájezd Velikonoční kašny s mojí dcerou a oběma vnučkami. Covid byl jiného mínění!

Byla jsem na tomto zájezdu - i když s malinko pozměněným programem, již před lety s kamarádkou Irenkou a v r. 2019 zas, pro změnu, s mojí sestrou Helenou. Myslím si, že obě byly, stejně jako já, zájezdem nadšené a vrátily se domů spokojené.

Milé KOČKY,

chcete li a máte li na to nyní čas a chuť, pojďte se podívat na vzorek fotek, co na takovém jarním zájezdu do Bavorska můžete vidět, zažít, vstřebat:




































14 komentářů:

  1. Jiřinko, ach. Moc krásné téma zájezdu! Pokochala jsem se.
    Měj příjemné odpoledne. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, posledně, když jsme tam ty tři dny byly se sestrou, kvetly ovocné stromy a bylo to moc pěkné.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásné fotky a ty kašny. ty jsou opravdu parádní. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  3. Ta první vajíčková kašna je kouzelná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, tam si na to potrpí a mají výzdobu toho druhu několik týdnů.Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Nazdobené kašny vypadají moc hezky. Mně se líbí hrázděné domy.
    Měj pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, tam bych ráda jela opakovaně. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,nádherné fotografie.Mně by se takový zájezd také líbil a asi bych ho musela absolvovat s některou ze sester a nebo nějakou kamarádkou.Snad něco časem podnikneme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, s kamarádkou jezdím nejčastěji a nejraději. Z různých důvodů. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,moc krásné fotky nazdobených kašen,to musela být nádhera.Ráda bych se podivala,ráda bych na takový zájezd jela.Tak možná někdy se synem nebo sama.Měj krásné velikonoce.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, spolehni se, tam by se ti líbilo a jak to půjde, není problém něco spáchat. Od toho ten život je, aby si člověk udělal občas radost.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Moc krásné fotografie plné květin a barev. Krásná podívaná v tomto dnes ponurém počasí. Děkuji za milou a krásnou podívanou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, tento výlet proběhl jako dárek mé neteře mojí sestře k sedmdesátinám a já jsem byla jednak iniciátor a druhak průvodkyně sestry výletem, neb jsem tam byla jindy předtím.A počasí se nám moc vyvedlo. Tři krásné dny se sluníčkem a kvetoucí stromy, zn.ideál.
      Jiřina z N.

      Vymazat