úterý 11. května 2021

Koukám a co nevidím

 Pohled z balkonových dveří:

milé KOČKY, 

pohled do zeleně se mi líbí, modré nebe a sluníčko taky nejsou špatné, trocha červené se v zeleni správně vyjímá, co říkáte? A už tu budou brzy ( asi zítra ) i truhlíky s muškáty.


( ty popelnice - dělám, že nevidím )



10 komentářů:

  1. Jiřinko,sousedi mají rádi červenou a nebo je jedno tvoje?
    U nás to hýří všemi barvami,aut je tu podstatně více.
    Také mám osázené truhlíky i květníky,ale nemohu dát zatím na lodžii,jsme teď bez zábradlí,bude nové.Zdá se mi,že to jde všechno hrozně pomalu,jsem netrpělivá.Bylo hezky a ani jsem si nemohla na lodžii sednout a o kytky doma zakopáváme.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, tohle je pohled do odvrácené strany - a kdyby tam nebyla ta červená auta, ani bych to nefotila: povídám manželovi, koukej, už zrajou, a on na to: kdo, já: auta.
      To se tak sešlo, obvykle jsou různě barevná. My máme vchod domu do jiné ulice.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Hezký pohled z okna a ta auta tam jen září. Krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to mě zaujalo, že ta barva tak svítila. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Je vidět, že červená barva auta je oblíbená. Já naštěstí z okna na auta moc nevidím, parkují mezi domy na boku. Ale kontejnery na odpad mi taky kazí dojem. ;-) Jinak se teď kochám svěží jarní zelení, za těch pár teplých dnů listy na stromech rostou jak o život.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám, Růženko, tu jarní zeleň ráda. V létě už to bývá takové nevýrazné nebo spálené. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, jsi skvělý glosátor a pozorovatel - někdo by si nevšiml...
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, okna co nejdříve rozkvetou a bude ten pohled ještě o něco hezčí. 👍🌺
    Zda se tam znovu hezky za sebe zařadí ta červená auta, je otázkou. 😀
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat