úterý 18. května 2021

Úterý v Praze

 Dnešní den byl vydatný a výživný, jak říkají mnozí. Dopoledne jsem si mákla v bytě a vyprala jsem velkou deku, aby si mohla, až já v poledne odjedu, už vesele schnout. Na 13tou jsem byla objednaná k lékaři, dosud mě chválili, chválili, až mě přechválili. Seznámení v pátek s mladými doktory a jejich okukování mého Vetřelce přineslo dnes neveselé zprávy a budou další vyšetření, ještě, že mám takovou lékařku a velice schopnou zdr.sestru, která mi vždy žadoní o brzké termíny! jinak nevím. A nebyla bych to já, abych si nespravila chuť, po těch zvěstech.

Milé KOČKY,

skočila jsem na Karláku do dvaadvacítky, dojela jsem na Malostranskou a hupsla jsem do Valdštejnské zahrady, a jako bych tam byla prvně, zafotila jsem si přímo náruživě, přítomní pávi na mne koukali, jako na zjevení, ale lidí tam bylo poměrně hodně, některé rodiny krmily ryby a mladí se miliskovali v habrových cestičkách. Prošla jsem Senátem na Valdštejnské náměstí a pak jsem se vrátila na Malostranskou, odtud metrem do Ikea na Černý Most, kde jsem si chtěla přikoupit jednu poličku navíc do nové skříňky, ale lidé jsou dlouhým uzavřením prodejen tak vyhladovělí, že je vykoupili, restaurace nebyla otevřená a tak jsem nekoupila nic a hlad jsem měla jako vlk, nepila a nejedla jsem od dopoledne.

Mám, hlavně pro mimopražské blogerky, které ke mně chodí na blog, doufám, že zajímavé obrázky. Ještě jsou teplé, úplně čerstvé.




































A to je konec, milé děti, té dnešní pohádky. 

20 komentářů:

  1. Jiřinko, moc mne mrzí ty zprávy hned úvodem. Snad se Vetřelec moc neprojevuje. Držím pěsti.
    "Čerstvé" fotky z Prahy jsou nádherné. Ráda jsem se s Tebou prošla místy, kde jsem ještě nebyla.
    Přeji klidné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, určitě bych tě ráda provedla. Jiřina z N.
      moje první kroky Prahou kdysi byly velmi opatrné a bojácné...

      Vymazat
  2. Počasí přálo krásné procházce☀️
    Doufám, že i zdraví bude v pohodě!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdraví musím získat zpět, kdo by tady blogerky denně otravoval? Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřínko,to mě mrzí,vetřelec jeden. Moc hezké fotografie jsi pořídila. Měj se pohodové a co nejvíce zdravě. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já si vezmu tvá slova k srdci a Vetřelci domluvím. Jiřina z N.
      když to nepomůže, paní doktorka mu dá co proto!

      Vymazat
  4. Jiřinko,v Praze je vždy blaze a fotky moc krásné.
    Přeji Ti,aby vetřelec nevystrkoval růžky a zůstal v klidu.
    Držím palce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, pořád věřím tomu, že když nezvítězím, bude alespoň plichta. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Mrzí mě, že vetřelec nedá pokoj.
    Nafotila jsi pro nás krásné snímky, díky Ti za ně. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, vždy, když mi teče do bot, koukám se zabavit něčím pěkným. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Krásné fotografie jsi pořídila a hezkou procházku sis udělala. Prahu máš prošlou z mnoha míst. Tam bych já zabloudila. V přírodě se snadno zorientuji, ale ve městech moc ne, zvlášť pokud bych jezdila hromadnou. Asi proto mám raději toulky přírodou než městy. Mrzí mě, že nemáš dobré zprávy i když jsem Ti držela palce. Přeji Ti, aby se to zlepšilo a uzdravila ses.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, za držení palců děkuji tobě, Alence, Růžence a Martině a dalším, o kom vím, že mi fandí.
      Ve městě, kde teče řeka nebo je tam na kopečku kostel se orientuji v pohodě.Problém jsem měla jen jednou a to bylo v Benátkách - ale to jsem šla podle někoho jiného a byla to chyba.
      Tak: pěkné počasí a pohodu přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,mrzí mě,že vetřelec stále krouží a nedá si pokoj.Moc jsem na tebe myslela.Opravdu moc moc držím všechny palce.Fotky jsi nafotila nádherné,já tím,že jsem byla v Praze párkrát,neboť to máme daleko,bych se asi neorientovala v dopravě.V metru jo,tam to je přehledné,horší by to bylo v tramvaji atd.Děkuji,že jsem se mohla podívat a pokochat se s tebou.Přeju ti krásný den a hlavně zdravíčko.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tramvaje využívám docela málo, jen 22 a 10 a ty ostatní pomálu, a i u těch to někdy jede podle plotu a jinam, hihi.Jenže já mám - pokud nejedu někam na čas - zvyk, že buď na další stanici vystoupím a jdu pěšky nebo dojedu dál a vystoupím a tam nasednu na stejnou zpátky!Pěškobus já preferuji. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, myslela jsem včera na tebe a i nadále držím pěsti 🍀🙏, aby další vyšetření dopadla dobře.
    Fotky jsou krásné, jak kostel Sv. Ignáce z Loyoly, tak z Valdštejnské zahrady, která bývá našim častým cílem spolu s vnoučaty. Překvapilo mně, že lidi krmili ryby, naše vnoučata za to dostala párkrát vynadáno. Asi nebyl poblíž bdělý a ostražitý hlídač.
    Opatruj se 🍀💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, vtipné bylo, že se mnou téměř pořád chodil jeden bílý páv, jako nějaký pejsek.
      Ta zahrada je moc hezká, tam stojí za to vejít. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, díky za krásné fotky. Valdštejnská zahrada je moc krásné místo, dlouho jsem tam nebyla...
    Myslím na tebe, jsi bojovnice! Drž se a opatruj se.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Jiřinko, krásné záběry, jako pokaždé. Hlavně ta zahrada. Přeju Ti moc a moc
    zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, já ti moc děkuji za přání, zahrada je opravdu moc pěkná. Klid uprostřed rušného města. Jiřina z N.

      Vymazat