středa 19. května 2021

Jeden pěší výlet

 To jsme takhle počátkem dubna jeli vlakem do Chocerad a pak jsme putovali do Senohrab...chtěla jsem se podívat k zámku Komorní Hrádek, ale byl nepřístupný, neb je zabraný min.obrany a tudíž jsme museli vzít zadost jen procházkou kolem Sázavy. I tak to bylo fajn. 

Milé KOČKY,

chcete-li, pojďte se mnou nakouknout do této, v té době ještě holé, krajiny.




















22 komentářů:

  1. Jiřinko,krásná procházka,pro mě neznámá místa.Baví mě to brčálově zelené zábradlí.Jak já po něm toužím.Jsme u lodžie pořád bez něj.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, určitě se ho dočkáš. Ten panák vaječného koňaku ke kafi tehdy docela přišel vhod. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, nafotila jsi zajímavé záběry. Pěkné. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, občas je dobré jet někam vlakem a jen se tak potloukat. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Pěkná procházka místy, která neznám. Takových míst je, která neznám :-)))))
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná místa, tak tyhle mám téměř za humny😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdánlivě obyčejná krajina, ale člověk si najde všude něco. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Sázavu mám ráda, my dlouhá léta jezdili do Rataj.
    Hezké dny přeji. J

    OdpovědětVymazat
  6. Napsala jsi to trefně - holá krajina. Teď už to tam musí být přeci jen veselejší, zelenější :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, v Senohrabech to má dlouhou historii. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásný výšlap. Další místa, která neznám. Posázaví je krásné.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, manžel je od Sázavy rodák, tak k tomu má blízko. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krásný výlet se zajímavou tečkou na konec ����������. Te kraj neznám vubec. Je to pro nás na jednodenní výlet moc daleko. Krásné fotografie. Díky za hezkou podívanou.

    OdpovědětVymazat
  9. Jiřinko,další místa,která neznám.Hezky jsi vše nafotila.A odměna na konci musí přece taky být.Měj pěkný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to byly časy, že jsem si na výletě dala panáka vaječňáku nebo na Pradědu panáka praděda. Dnes by mě to nenapadlo, nebo spíše napadlo, ale nedala bych si ho.Jeden čas mi chutnalo Klášterní tajemství.V množství manším, než malém! Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, krásná procházka po pro mně neznámých místech. 👍👍
    Měj prima den. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tohle jsme šli jednou, ale s vnučkami jsme jeli vlakem jednou do Hrusic za Kocourem Mikešem a častěji jsme navštívili hrad a okolí Č.Štenberku, nebo jsme zavítali párkrát do Kácova.To ovšem autem.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Krása, Jiřinko!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, pěkný podvečer a všem tady díky za návštěvu. Těší mě to. Jiřina z N.

      Vymazat