sobota 5. června 2021

Kdy jsem byla nadšená?

 Opravdu to chcete, 

milé KOČKY, 

vědět? Tak jdeme na to: byly jsme s Janou, kolegyní (kolegyní  kdysi a nyní kamarádkou ) na zájezdu v severní Itálii, to byly samé zahrady a kytky a občas nějaký ten zámeček, honosná vila, jezero, obroubené to bylo Alpami, no, nekup to. ( co byste také ode mne čekaly? ) A v jedné té zahradě, velké překvapení, samé pomeranče, citrony, prostě neuvěřitelná směsice, vůně květů a zároveň plody, nu, mé nadšení nebralo konce. Další den jiná zahrada a jiné úžasnosti a tak to šlo den po dni... Přiznám se, že něco podobného, i když v menší míře, jsem zažila i na jednom německém hradu, jenže, tam ty citroníky a pomerančovníky mají ve velkých džberech a musí si je na zimu schovávat pod střechu. V Itálii, konkrétně kolem Luccy a Cinque Terre to mají asi jinak. Jestli se ráda chlubím a občas to dělávám, tak tentokrát to sem dám obzvlášť ráda, protože se může stát, že někdo něco takového nikdy na vlastní oči neuvidí.

Přeji vám všem krásný den, krásný víkend, to by bylo, abych vás nepotěšila!
























Jak si můžete všimnout, stíháme i zmrzlinu. My jsme s Janou tááák šikovné. ( a mlsné!)


18 komentářů:

  1. Jiřinko,to je nádhera.A zmrzka nakonec a ještě v Itálii,kde je výborná.
    Dáváme si s manželem doma po každém výletě,ale tu naši.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, moc ráda vzpomínám na různé výpravy.Také ráda plánuji nové.
      Hezké dny přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, moc jsem si tu nádheru užila. Víš, co bych si přála? Moci tak ochutnat pomeranč utržený přímo ze stromu, to musí být lahoda.
    Měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, však mě to tam hodně lákalo, a dokonce některé tam byly na stromech i úplně shnilé, ale stud mi nedovolil to trhat.
      Nejlepší pomeranče v životě jsem jedla izraelské, ale koupené u nás. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. No to je fakt nádhera. Zajímavé květy a určitě nádherná vůně, jak píšeš. To máš další super zážitek. Je tam jiné podnebí, jiné teplo, jiná vlhkost a to rostlinám prospívá. Děkuji za krásnou podívanou. Prima sobotu ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, na vlastní oči jsem viděla, že nevěsty v Itálii používají pomerančové květy na svatbu.Voní božsky. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Dnešní příspěvek jsi mi ušila na míru! Zahrady i zmrzlinu můžu a to bez omezení👍🏻👍🏻👍🏻

    OdpovědětVymazat
  5. Potěšila jsi mne. Nádhera!
    Hezkou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko,to je taková nádhera!Zahrady,citrusy a ty barvy!Kochám se,kochám.Krásný výlet jste měly,ráda jsem se podívala.Děkuju a měj krásný víkend.U nás je už druhý den moc pěkně,sluníčko,teplo.Tak snad to chvíli vydrží.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je opravdu nádhera až oči přechází, super 🍀

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko, kolem Lago di Garda je tolik citrusů a palem (a to je ještě severněji než Lucca), kolem Alpy. Taky mě to fascinovalo. I když v Itálii jsem ještě nebyla na ošklivém místě...
    A italská zmrzka, té neodolám nikdy!
    Děkuji za krásné fotky a přeji hezkou neděli. Dnes budou v Toulavce Pardubice, myslím...
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš, Helenko, pravdu, v Itálii, všude, kde jsem byla, to bylo fascinující.Už bych jela zas! Na Pardubice mám také spadeno, po několika letech, kdy jsme jimi jen projížděli, by to chtělo pořádnou návštěvu.A zmrzlina? v Itálii a Chorvatsku kdykoli, dokonce jsme měli skvělou i v Německu.
      Helenko, krásnou neděli. Jiřina z N.

      Vymazat