neděle 20. června 2021

Mamut

 Před domem nám vykopali jámu na mamuta. Pracovníci nikde, asi čekají, až mamut přijde, ale mamut nikde. Vykvetly nám růže, letos jako pěst na oko. 

Milé KOČKY,

plánuji, že jestli budu mít příležitost se dožít konce této akce, osázím a zazelením to tu, aby pohled z okna byl jen a jen zelený, barevný.



Všem Květuškám dnes vše nejlepší k svátku přeji. Jiřina 

15 komentářů:

  1. Jiřinko, určitě z té neužitečné pasti zase uděláš krásné a zelené místo.
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to je nápad, začnu se těšit, že to zvelebím. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, růže jsou krásné, jáma na mamuta nikoliv. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, myslím, že kdyby se mamut chytil, tak by ty růže asi snědl. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Vím, jak je to nepříjemné, hlavně ten prach a když zaprší, tak bláto

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, vytírám denně a nepršelo ani nepamatuji.Jsme tu v bytě zalezlí jako jezevci.
      V létě je fajn bydlet nad sklepem.Jiřina z N.

      Vymazat
  4. No těším se, co nás bude čekat až skončí tu hrůznou akci s protipovodňovými úpravami řeky (od roku 97 už žádná velká voda nepřišla, tudíž nechápu mohutnost opevnění říčky která má během roku hloubku 15 cm. A to že tu propláchla pár domů, je vinou rybářů, ne deště) a začne oprava silnice přes ves, zničené tříletým projížděním těžké techniky a narvaných náklaďáků kamením a mokrou hlínou. To bude teprve eldorádo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak podobné problémy jsou poslední roky leckde a jednomu z toho jde hlava kolem.Nikdy jsem nikdy neviděla tak ohryzané okraje silniček jako u nás.Naše město asi potřebuje hodně opravit sítě, neb jsem dnes koukala, že je a ještě bude rozkopaných několik ulic.
      Na výsledek jsem opravdu velmi zvědavá a budu to sledovat s fotoaparátem v ruce.
      Slovo bagr mi dělá mžitky před očima. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Pokud by to někoho zajímalo, dnes přijel pásový bagr a pojezdil jeden záhon, ze kterého jsem ráno stihla vyrýt ibišky a přendat je na tři dny do chodby, snad je pak zasadím zpátky.Vykopali brázdu k domu, kudy budou pokládat nové vodovodní trubky.Zničili mi jednu hortenzii, snad někde vymámím časem jinou.
    Užívejte si, milé KOČKY, tyto horké dny někde ve stínu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, tohle ti opravdu nezávidím. Držím moc a moc pěsti, aby rostliny v chodbě přežily a pak mohly pokračovat v růstu na už upraveném místě.👍
    U nás se před pár lety udělala z ulice obytná zóna a dala se sem zámková dlažba. A ta se bude vyndavat a bude se tu kopat kanalizace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, my se máme, viď? samé vzrůšo...já jsem na to vyrytí měla málo času, navíc to bylo suché a tvrdé jako beton, tak jsem málem zlonmila rýč a vše jsem naskládala do takového dřezu z PVC, kam jsem nalila později i vodu a tři dny by to mělo vydržet.Dnes hoši pracují málo a pomalu, neb to malinko zmoklo ( hurá, voda!) a asi se jim v blátě nelíbí.
      Já se tam raději nedívám, sanitka by pro mne ani nemohla dojet, hihi.Kdyby mě kleplo, musela bych do vedlejší ulice pěšky.Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,teda to je jáma,to Ti nezávidím.Toho prachu,hluku,no fuj!Ale růže jsou krásné,já věřím,že až skončí tato šílená oprava cest,tak si uděláš kolem sebě pěkně,ať máš na co koukat.Měj se hezky.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, oni k tomu vykopali další výkopy, neb dělají nové přípojky vody k domům, takže každý den je nová halda a nový výkop, mezitím jezděj pásovými bagry sem a tam po trávníkách či záhonech, jsem bez sebe a nejen já.Celé to má skončit v září, až bude voda hotová, nadělají tady spoustu parkovacích míst místo trávníků a pak upravěj vozovku. Nikoho se neptali a na protesty nedbali.Náš názor nikoho nezajímá.Už to samé udělali i jinde po městě.Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, přeji ti, abys tu příležitost nasadit zeleň měla co nejdříve. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, děkuji, snad přežijí i vyryté a v dřezu přechovávané rostliny, jako ibišky a jiný pěkný plevel. Už by to chtělo, aby s tím pohnuli a mohla jsem se pustit do zvelebení pozemku před domem a neryla bych do manžela. hihi
      Jiřina z N.

      Vymazat