čtvrtek 10. června 2021

Modely hradů

 Různé modely hradů a zámků jsem již viděla na více místech, naposledy asi v zámku Lnáře, ale dnes vám ukážu několik z nich z hradu Kriebstein na řece Zschopau. Tam měli hrady z různých koutů Evropy a bavilo nás s Janou hledat ty, které jsme kdy navštívily.

Milé KOČKY,

fotky jsou nepříliš kvalitní, snad to nevadí.Modely byly totiž každý ve své skleněné ,,bedně,, a neumím to pofotit.












tento italský v Apulii jsem kdysi navštívila:








16 komentářů:

  1. Krásné fotky. My jsme měli možnost vidět modely hradů a zámků loni ve Světlé nad Sázavou.
    měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, na tom modelu je pěkně vidět i prvky, které běžně najednou nevidíš. Hezký den Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, zdravím. To musela být pěkná piplačka, tohle vytvořit. Z čeho to je, nevíš ? Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, to netuším, ale vždy mě to zaujalo, ať je vystavovali kdekoli. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Hezké, ale je škoda, že není u těch modelů popisek jaký který hrad to je....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, Vendy, na Kriebsteinu nevím, zda tam byly popisky, už si to nepamatuji, ale ve Lnářích je měli. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Povedené... hrady v hradě😊😊😊

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotografie Jiřinko. Někde na zámku jsem to také viděla , ale teď nevím jestli na Stránově nebo na Novém Hradě. Měj prima den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, tos mohla vidět v Jimlíně, to jo, tam je mají. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. My jsme na miniatury byli v Kowarech v Polsku.
    Jsou krásné.
    Měj hezké dny Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, představ si, kdysi dávali na ČT 2 pořad o městečkách v Polsku poblíž našich hranic a byly tam i Kowary a mám chuť se do té oblasti podívat pořádně, snad se to podaří.Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, mám tyhle modely moc ráda. Člověk si udělá prostorovou představu, jak to všechno vypadalo...
    Děkuji za mail, během dne odpovím!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, na výletech si občas kupuji letecké záběry zámků či hradů ( co si sama nemohu vyfotit ).Jiřina z N.
      Jednou po mně bude co vyhazovat!

      Vymazat
  8. Podobná výstava byla kdysi i u nás a já ji zapomněla dát i na starý blog. Moje děti si rády lepily modely čehokoli. Na té výstavě u nás vystavoval pán, který ty modely pro modeláře vyrábí, navrhuje. A to považuji za obrovské umění. Nejen objekt nafotit ze všech stran se všemi detaily, ale zachovat i proporce....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, to musí být fuška, ale pamatuji si, že brácha taky nějaký ten model kdysi lepil, kupovalo se to předtištěné. Jiřina z N.

      Vymazat