čtvrtek 29. července 2021

Balení

Nikdo ode mne nemůže očekávat, že tady rozdám rady, jak balit chlapa, ale! - 

zkusím se podělit se zkušenostmi, jak se sbalit na výlet nebo na zájezd nebo! -  a to je pro mne aktuální: s vnučkami na týden do chatičky...

Milé KOČKY, 

jelikož v chatce je WC a voda, vezeme si krom toaletního papíru také ručníky, sprcha je tam vymyšlená tak, že sluníčko nám celý den ohřívá černou nádrž na vodu a večer se venku na roštu osprchujeme ( a klidně i přes den ), vezu s sebou napínáčky a hustou záclonku, to vozím všude, neb tím na oknech zamezím přístup komárům, vosám a mouchám, aby nás NIC neobtěžovalo a zároveň jsme měly čerstvý vzduch, především v noci. Chatka má vybavenou kuchyni a tudíž žádné nádobí ani příbory nevleču. Pouze utěrku.

Takové věci, jako peníze, doklady - pas, OP, případně smlouva o zájezdu nebo doklad o zaplacení penzionu a pod.,  podle situace, očkovací a od pojišťovny, to je samozřejmost, stejně jako fotoaparát, kamera, mobil, nabíječky, notýsek, tužku, náplasti a případně léky, baterku a sirky, do ciziny se hodí vzít redukci.

Oblečení a boty pro různé situace, hygienické potřeby, jídlo a pití, nějaké hry a případně karty?, knížku, deku, jeden musí myslet i na to, kdyby lilo několik dní v kuse? pláštěnka a holinky? Moje vnučky mají velkou výhodu, že jejich maminka a tatínek je vždy perfektně na prázdniny vybaví a myslí na všechno.

Mám v počítači obsáhlý seznam a pokud někam jedu, vždy si z něj vyškrtám jen věci, které momentálně potřebuji. Obvykle tudíž na nic nezapomenu.A nezabalím věci, které zrovna nepotřebuji, třeba v srpnu nepotáhnu na Děčínsko lyže.

Přeji vám všem krásnou i druhou polovinu prázdnin a šťastné dny dětí s rodiči nebo babičkami a dědoušky. Je možné, abychom ještě dalších 31 dní dali šanci prožít spolu ty nejhezší chvíle.

tři roky zpátky na Potštejně:


a v Častolovicích:


kdežto letos:




chatička tady vypadá štíhlá, skoro jako Twiggy, ale vejdeme se tam...




12 komentářů:

  1. Jiřinko, taky jsem pro seznamy :o) Taky málokdy něco zapomenu. Za roky cestování to mám už vychytané, jde to celkem rychle.
    Čekají tě nepochybně super dny, určitě se moc těšíš!
    Přeji ti to! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, týden je sice krátký, ale zkusíme stíhat co nejvíc a mezi tím odpočívat. Těším se za týden v so+ne tady na viděnou Jiřina z N. Užij si to také.

      Vymazat
  2. To je dobrý nápad mít seznam s potřebnými věcmi, alespoň nic nezapomeneš. Užij s s vnučkami krásný týden. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, moc ti děkuji za přání, dnes jsem postavila kufr a už to jede, ( stejně asi 1/3 věcí zase z kufru vynosím ven ) a mám v podstatě sbaleno...zeť přijede v sobotu dopoledne a jen to nastrkáme do auta...Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, užij si značkami pohodové dny ve zdraví.🍀 Bez seznamu si nedovedu balení představit co je to velký a užitečný pomocník.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať se daří také tobě, prázdniny každým rokem utečou rychleji, nezdá se ti? Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jó seznam..najdu tam co nemám 😁. Přeji hravý a vydařený pobyt ☀️-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znám jednu, ta všude jede jen s malým batůžkem, doklady a ani netuším, kolik si veze náhradních spoďárů.To mi hlava nebere.Já mám i prťavé struhadlo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, zdravím. Já taky balím, zítra odjíždíme na chalupu, kde budeme mít tři malé vnučky na prázdniny. Mám taky seznam, který vždycky používám, ale... Balím strašně nerada a strašně dlouho. Už toho mám v obýváku plnou podlahu...A to už jsme tam jednu várku věcí odvezli dopředu - cestovní postýlku a peřinky pro nejmenší, deky, bazén, věci na tvoření...Jsem z toho na palici...Tak hezký pobyt s vnučkami přeje Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, v tuzemsku to je lážo plážo, co zapomeneš, můžeš koupit nebo oželet, ale když jedu ,,ven,, tak si dávám pozor, abych nemusela kupovat něco za euráče.Jako jednou kartáček a pastu v Holandsku.Daň za zapomnětlivost. Krásné dny a klidné noci s vnučkami. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Já to balení na dovolené vždy milovala a jela jsem jasně podle seznamu.Když jsem jezdila se čtyřma vnoučatama a vařila jim to bylo věcí.A každé vnouče si nabalilo další věci,že se manžel vždy chytal za hlavu,zda nejedeme na měsíc.Vozil nás na dovolenou autem a já vždy říkala,že auto to uveze.Docela ti to Jiřinko závidím,byly to krásné časy.Moc ti přeji,aby jste si s vnučkama dovolenou krásně užily a měly na co vzpomínat.My vzpomínáme pořád.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já budu jen se dvěma vnučkami, ale už jsem si připravila výlety na 14 dní a přitom vím, že příští sobotu mi je zase odeberou.Tak mi něco zbyde na další rok. Moje babička se mnou nikam nejezdila, ale hodně mě brala do lesa a na louku, když se sekalo a sušilo. Jitu, hezký týden. Jiřina z N.

      Vymazat