pátek 2. července 2021

Dlouhý název

 Kostelec nad Černými lesy, městečko s tak dlouhým názvem, městečko, které jsme projížděli už tolikrát, občas jsme si obešli zdejší zámek, nebo jsme si sedli na náměstí do kavárny na kafíčko, manžel si právě tady v jedné prodejně koupil několikrát kožené rukavice do auta, město, kam to nemáme daleko a kudy se občas plížíme z výletu domů.

Milé KOČKY,

chcete-li, vezmu vás sem na chvilinku na procházku, co vy na to? 




























25 komentářů:

  1. Jiřinko, moc hezká procházka nad ránem. Nemohu spát A tak přišla vhod. Fukčárinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to znám, ale mám to obráceně, ležím, nespím a k ránu, po čtvrté, pak padnu za vlast. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Děkuji za hezkou procházku, Jiřinko! Marně přemýšlím, jestli jsem někdy byla ve městě, projížděla jsem dostkrát, ale na procházku asi nedošlo...
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ta oblast od Mochova ke Kolínu je plná zajímavých obcí a památek. Nelze stihnout za jeden, dva, tři výlety.Pořád se tam vracím.
      Hezké dny ti přeji a konečně, snad, začnu zase chodit na blogy...Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,to je moc pěkné místo.Zámek jsme procházeli loni v létě se sestrou a švagrem.Zrovna tam byla nějaká velká akce.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, toto jsou místa, kam mi manžel rád jezdí na podzim nebo hodně zjara, když nechce jet nikam daleko. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Okolo Kostelce jezdíme 50? let nejdřív při cestách na chalupu a teď posledních třicet let při cestách do Prahy. Ale nikdy jsme nejeli přes něj a už vůbec že by muž řekl že se tam podíváme .... takže díky. Zámek je krásný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, tak ho musíš přesvědčit, že tam nutně potřebuješ, je to zastávka na hodinu.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
    2. To by ho zabilo! navíc když jedem oba autem, tak máme sebou i psy, takže zas je nechávat hodinu v autě se mi nechce. Myšpulín by ještě mohl, ale Bobeš už moc nechodí a toho bych musela nosit.

      Vymazat
  5. Jiřinko, já mám ráda všechny Kostelce. Ještě aby ne, když v jednom bydlím... Kostelec nad Černými lesy znám, je tam hezky. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, já se ti nedivím, ten váš Kostelec je zrovna povedený.Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, to je moc hezké městečko a krásným zámkem. Dívali jsme se s mužem kudy jet.
    Měj pěkný den. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, použila jsem fotky z jedné jarní návštěvy, vždy zámek jen obejdeme, uvnitř jsem ještě nebyla, ono to dříve ani nešlo.Na to naše toulání po různých místech mi to stačí...Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jo, jo stálo za to podívat se prostřednictvím Tvých fotek do tohoto hezkého města.
    Měj se fajn!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, už jsem to tam obcházela vícekrát, ale jarní nebo barevně podzimní, to se neokouká. Zdravím a mávám Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Toto město je spjaté hodně s mým životem.Děkuji za hezkou reportáž. Ale je zde ještě daleko více zajímavostí, tak doufám, že Ti o nich budu moci popovídat, třeba u kávy v Modrých dveřích, až sem zase zavítáte😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to bych si kafíčko s tebou dala ráda. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, díky za procházkou kouzelným městem. Je tam opravdu krásně a ta kavárna... Hezké fotky.
    Přeji pohodový víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, díky.Mám kamarádku, která, když ji vezmu na výlet, musí být hospoda a cukrárna. Tady by to i šlo. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Také to nemáme nijak daleko, ale ještě jsem tam nebyla. Díky za prohlídku, posezená v krásné kavárničce bylo určitě příjemné 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, z Říčan do K.Hory to mám vše ,,prošmejděné,,. Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Moc krásné fotografie. Hezké město. Měj se pěkně Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já jak mám ráda kulaté tvary skoro u všeho ( hodiny a pod. ) tak se mi líbily ty tvary opevnění a zdí kolem zámku.A ještě, když to mělo pěkné světlo...Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko,krásná procházka,moc hezký zámek.Máme to daleko,takže nevím,jestli se někdy podívám.Ta kavárnička je krásně útulná,kapučíno a zákusek by tam tam chutnal skvěle.Dovedu si to představit.Moc pěkně jsem se s Tebou prošla.Krásný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat