sobota 10. července 2021

Výš, nad mraky

 Když už jsem se rozhodla zavzpomínat na naše dovolené kolem Liptovské Mary, co zajet si lanovkou na Chopok? Dole jsou hodně navštěvované Demänovské jeskyně a nahoře dechberoucí výhledy, ovšem, zdatnější si udělají výlet po vrškách na --- třeba Dumbier...

Milé KOČKY,

o Vysokých Tatrách nebo Múzeu liptovskej dediny - skanzenu Pribylina

bych mohla také někdy napsat? nebo raději hned! Moc se nám tam vždy líbilo!!!


















A to nemluvím o dovolené kdysi s mužem autem po Slovenském Ráji. Raději ani nechci vědět, kolik už je to let, to jsme snad fotili ještě na černobílý film, hihi.

A ty Roháče? to mi jednoho krásného dne zavolala kamarádka a říká: hele, v práci dělají zájezd do Roháčů, víš o tom něco, jestli to mám koupit ( a řekla mi cenu - dobrou ). Povídám: ber to a přihlaš taky nás!A pak jsme tam s nimi jezdili několik roků rok zas a znova, vždy v pátek kvečeru z Prahy a další sobotu večer doma. A mezitím spousta super zážitků všeho druhu.

12 komentářů:

  1. Krásná, většinou známá místa, Růženko!
    Na Slovensko jedu vždycky moc ráda.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nám se také líbilo úplně všude, kam jsme se stihli na Slovensku podívat.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásná, ale pro mně neznámá místa. Díky, že jsem se tam mohla podívat alespoň prostřednictvím Tvých fotek.
    Měj krásný den. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, dnes už bych tolik běhat po horách nedokázala.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Nádherná,známá místa.Slovensko jsem si od té doby zamilovala.
    Měj hezký víkend Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, nikdy jsem nebyla extrémně zdatná horolezkyně, ale pouhá turistka, a jednu, dvě opravdu náročné tůry jsem šla, měla jsem pak dost. Zážitky skvělé.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, Slovensko je krásné, ta příroda, hory...Někde jsem byla, někde ne, ale už to je dlouho...Jezdila jsem na Slovensko nejvíc jako dítě s rodiči, a s taťkou a bráchou jsme chodili po horách. Mamku to nebavilo a bolely jí nohy, tak nám vždycky uvařila, háčkovala a čekala, až se vrátíme z túry. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, mrzí mě, že už je to cizí stát.V Žilině byl manžel navštívit kamaráda z vojny, pár cest lanovkami jsme si také dopřáli. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásné fotografie a určitě i vzpomínky. Ráda jsem se podívala do míst, která znám jen z televiznich reportáží. Díky za hezkou podívanou. Měj krásný víkend Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, Tatry byly dlouhá léta jediné vysoké hory, kam se mohl obyč člověk podívat, kde by mne napadlo, že se bude jezdit do Alp? Když jsem byla poprvé v Hallstatu, nevěřila jsem tomu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,krásné fotky a nádherné Slovensko.Děkuji za připomenutí,vybavilo se mi moc vzpomínek,ráda jsem se podívala.Přeju krásný sluníčkový víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, díky, ráda jsem starší fotky vytáhla na světlo. Jiřina z N.

      Vymazat