pátek 9. července 2021

Dvě hodiny

 Vsunu sem, do předpřipravených článečků o Slovensku, aktualitku: dvě hodiny mého života a i slzička mi ukápla!,

milé KOČKY,

jak asi víte, právě se jede Tour de France a dnes!!! se jela etapa z města Nimes do Carcassonnu!Jelikož jsme s Marcelkou v Nimes byly při zájezdu do Provence a v Carcasonu jsem byla při dvou zájezdech, s Janou jsme tam byly při zájezdu do Gaskoňska... musela jsem si k přenosu v televizi sednout a pak mě napadlo si i občas něco vyfotit. Třeba něco z toho najdu hodno přišpendlení na nástěnku blogu: prostě něco pro vás, které nemáte čas si odpoledne zkouknout cyklisty.

Tato krajina má kouzlo, vinice a krásně obdělaná pole...ovšem cyklistům to asi nepřijde, ti mají při závodě jiné starosti: fotky nejsou kvalitní a přesto si myslím, že mají smysl. Co vše mi to připomnělo! Jsem dojatá. Posuďte samy:





nehoda:





městečka na trase:





peloton:




někdy se musí na jiné kolo:











šlapu, jedu:





konec se blíží:











vítěz ( má dost ):






9 komentářů:

  1. Jiřinko, ani se nedivím, že jsi vzpomínala. Je to krásná krajina. A vidím, že jsi zachytila i dramatické chvíle v etapě. Měj pěkný večer. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, sledovala jsem tuto etapu až poslední asi dvě hodiny a moc jsem si užila, vím, že Marcelka sleduje Tour denně a já letos tomu moc nedám, na rozdíl od jiných let.Je to moc krásná země, tohle je také forma, jak se tam podívat. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, děkuji za za připomenutí úžasné dovolené - Carcassonne, Provence - jen tak nezapomenu a snad se ještě jednou vrátím. Tak jsem se občas podívala na Tour kvůli tomu, kudy se etapa zrovna jede...
    Měj krásnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, když jsem u p.Horníčka četla o Provence, nechápala jsem, ale na místě už mi vše docvaklo.Tak krásné a teplé moře jako na Porkerolu jsem neviděla.Jiřina z N.
      Pamatuješ na Četníky ze Saint Tropez?

      Vymazat
    2. Jiřinko, my si kousky předčítali ještě v autě.
      A Četníky - jasně, občas se alespoň na kousíček podívám...
      Pa, H.

      Vymazat
  3. Na Tour de France občas také koukáme právě kvůli té nádherné krajině,kudy se jede. Hodně zámků, hradů i tvrzí tam je v úžasně zachovalém stavu i většina jejich kostelů uváděných většinou jako Notre Dame, je krásných a zajímavé je i nahlížení do parků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, Járo, obvykle režie dopřeje nahlédnout na hrady, zámky, kostely z výšky, což si normálně nemůžeme dovolit.Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Já taky koukám na Tour de France hlavně kvůli přírodě a úžasným záběrům.Myslím si,že se do té země nikdy nepodívám,tak aspoň takto přes obrazovku.Hezkou sobotu.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, my jsme vždy z české vlajky, která náhodně někde při trase je vidět, nadšení. Manžel kouká hlavně na horské etapy.Já především na místa, kde jsem sama byla, ale nejen.
      A že se tam nepodíváš? kdo to může tvrdit? Jiřina z N.

      Vymazat