pondělí 30. srpna 2021

Krátím si chvíli

na Kratochvíli:

zámek, kam by se měl podívat každý? přijdete si tu jako v Itálii, milé KOČKY:



























 


12 komentářů:

  1. Jiřinko,to máš pravdu.I my tam kdysi byli s manželem,když jsme o dovolené se stanem,každou noc jinde,objížděli zámky v Čechách.Podívat se sem znovu by znamenalo někde přespat.
    Zámek i park jsou nádherné.Děkuji za krásnou podívanou.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám vždy radost, když někomu připomenu jeho dovolenou za mlada. Hezké vzpomínání přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, kdysi jsem tam byla a ten pocit jsem měla také. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výborně, je to jeden ze zámků, kam se rádi i my vracíme. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, musím říct, že tady mě tak neokouzlil zámek takový, jako ta zahrada, to architektonické uspořádání, ta promyšlenost. To je prostě kouzlo. Moc děkuji za připomenutí a přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celý ten areál i okolní pozemky a budovy mají smysl, jsou opravdu promyšlené, mnozí by si teď mohli vzít příklad, viď?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, mohu potvrdit, že Kratochvíle stojí za návštěvu. Kdysi tam byla i expozice loutek, myslím, že teď už tam není.
    Měj hezké pondělí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, o tom nevím, ale někde jsem pro Hanku a tebe našla nějaký prospekt, o výstavě loutek, zatím není čas, ale polepším se.A v Německu jsem zahlédla muzeum panenek.To bys měla ale trochu z ruky. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko to je přímo skvost. Miluji tyto zámky, které se vzhlížejí ve vodní hladině a zámek Kratochvíle je opravdu úžasný. Tam jsem nebyla a docela by stálo za to jet se tam někde ubytovat a projít si to. Je to fakt nádhera a ty zahrady! Tam by si to užíval i manžel. On má takové zahrady moc rád a já také. Vždy obdivuji, jak dokážou zahradníci vytvořit z rostlin tak pravidelné ornamentální útvary. Je to nádhera. Děkuji za úžasnou podívanou. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, já jsme tam byla kdysi s vnučkami, když byly ještě malé a lítaly tam po zahradě a nemohla jsem je odtud dostat.Moc se jim tam tehdy líbilo. Já zas tentokrát mohla nechat oči na jabloních.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, na Kratochvíli je nádherně. Povedly se ti parádní fotky z rozkvetlé zámecké zahrady.
    Kochám se.
    Přeji krásné září. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, ta zahrada je opravdu krásná, labutě jsem tam viděla prvně. Pa Jiřina z N.

      Vymazat