pondělí 30. srpna 2021

Už je tu zas

 Kdo? přeci, včera večer, v neděli, jsme se v pořádku vrátily ze zájezdu do Švábska. Doma jsem byla sice až kolem půl jedenácté,, na zájezdu jsem byla s Marcelou, kamarádkou, domů z Prahy nás odvezl její zeť Jirka. V Německu dost pršelo, ale to až poslední den, jinak se to dalo vydržet. Program byl hodně nabitý a fotek jsem dovezla asi 1100 a budu na nich chvílemi pracovat. Tuším, že kolem 1.9. bych mohla přilípnout první zprávu o cestě do této německé spolkové země na blog. Bude na co koukat, to vám, 

milé KOČKY, garantuji.

Cestovaly jsme s CK Kiwi, jelo se ráno ve čt z Kulaťáku a návrat v neděli večer tamtéž. Nyní se věnuji konsolidaci domácnosti, vaření, pračce, převlékání postelí a manželovi ( někomu ty dojmy sdělit musím ).

Ostatně i na blog si zas musím udělat čas, abych vaše ctěné komentáře pročetla a případně na vše odpověděla. Chyběly jste mi, milé KOČKY, vaše Jiřina z N.




18 komentářů:

  1. Jiřinko, ty cestovatelko, už se těším na Tvé zážitky. Je mi jasné, že ty návraty jsou náročné, jeden neví, kde a co začít dělat dřív. :o) Znám to.
    Přeji hezký týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji ti, právě mám náročné období, ale co jsem si nadrobila, to si do posledního drobečku sním.Tento týden ještě so+ne jeden zájezd, 11.9. další a pak ve druhé polovině září jeden třídenní a 4.12. jeden adventní, pokud si nepřikoupíme další. Jinak NIC.
      Mezitím začnu zase laškovat s doktory, tak se to musí něčím naředit.
      Hezké dny a ať ti do cestování za prací neprší.Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Je mi zcela jasné, že nás čeká spousta krásných fotek. Těším se !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tedy ty mi věříš! To hřeje.
      Díky. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Moc se těším, milá Jiřinko, až zpacifikuješ domácnost, utěšíš manžela (protože si mu chyběla) a pak se všechno dozvíme!!!
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do ucha mi, milá Helenko, vrněla pračka a k obědu i k večeři jsem manžela uplácela dobrotami, aby nestrádal.Já totiž brzy zase odjedu a tak aby měl jasný rozdíl mezi dny, kdy tu jsem a kdy ne, hihi.
      Aby nakonec nebyl rád, když odjedu!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,těším se.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, to abych našla něco jen pro tebe. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,těším se na fotky i na povídání.Hezký večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, bylo toho víc než dost a tak nevím, kolik toho zveřejním. Ale jistě nebudu lakomá a rozdělím se s vámi, milé KOČKY. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, nemůžu se dočkat fotek i zážitků. Přeji hezké dny. P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem, Peťulo, zvědavá, zda se mi povede blogerky potěšit.
      Přeji krásný týden.Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,těším se na fotky z cest. Přeji plno zážitků a hlavně bezpečné cestování 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a snad vše dobře dopadne. Od zítřka se tu budou objevovat několik dní střípky z právě odjetého zájezdíku. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, moc se těším na fotky i vyprávění z cest.
    Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, bude to nálož a stejně jen výběr z mnoha. Ale snad se ti zavděčím. Rozložila jsme to na spoustu dní.Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko už se těším na fotky. Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, strávila jsem nad tím dost času a stejně s výsledkem nejsem úplně spokojená, ale uvidíme, jaký to bude mít ohlas. Minule jsem po cestování na Mariánskolázeňsku dala hodně příspěvků najednou a moc se to neujalo a návštěvnost byla bídná, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat