sobota 21. srpna 2021

Kůň

 Než vám, milé KOČKY, naservíruji něco čerstvého ( něco se chystá ), vezměte zatím za vděk toto -

je to trochu hádanka, ale vy si jistě budete vědět rady:

vyfoceno kousek od hradu s názvem po zbytku ovoce, přes kopec je nejkrásnější přehrada na Labi s velmi dlouhým názvem, pokud byste vylezli na nedaleký kopec, uvidíte i Krkonoše...kdepak je ten koník?

na louce, přece...



12 komentářů:

  1. Jiřinko zdravím. Nikdy jsem tam nebyla, ale zbytek ovoce může být jedině Pecka. Já jsem si na dovolené vyfotila jiného koníka. Kolem Žďáru jsou velké kamenné sochy a jedna z nich je kůň se zapadlým povozem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarinko, už jsem zpátky doma, vyhodnotila jsi to na jedničku s hvězdičkou. Ano, hrad Pecka je od koníka trochu nalevo na kopečku, na fotce není vidět.Moc tě zdravím do Slezska. Pac Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Koník je krásný a Jarinka název asi uhodla, viď.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, milá Růženko, jak jsi napsala, tak se stalo. Ahojky. Nachystám reportáž z právě ukončené malé dovči s manželem. Těším se, že se stavíš. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, mám moc ráda koně a nápověda byla moc hezká, z téhle strany hrad skutečně neznám...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, taky tě moc zdravím a už se těším, co řekneš na příští příspěvek, na kterém začnu co chvíli pracovat. Pa a užívej si dnešní den. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko, hádanka vyřešena a koníky mám ráda. Moc Tě zdravím. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, koně jsou spolu s ovečkami také moji oblíbení. Ahojky, nebyla jsem spoustu dní doma a tak ani telku, internet a podobné vynálezy jsem neviděla, neslyšela.
      Zdravím a mávám. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, vůbec netuším, kde jsi koníka vyfotila, ale místo je to nádherné.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, bylo to na dohled od hradu Pecka, jak napsala Jarinka. Ale pro tebe mám v příštím příspěvku něco extra. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, to bych nepoznala. Na hradě Pecka jsem nebyla, ale přečetla jsem si v komentáři nade mnou, kde to je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poblíž hradu je dům na hezkém místě a ten by se mi, Járo, moc líbil, kdyby byl můj, má krásný výhled.Na zahradě bych udělala altánek a prodávala bych pocestným polévku, kávu, čaj ...hihi.
      Jiřina z N.

      Vymazat