sobota 28. srpna 2021

Vlachovo Březí

 Byla to v tomto městě moje druhá návštěva, ovšem tentokrát jsem si ji jinak, důkladněji, užila. Nafotila jsem si celou Křížovou cestu, každou její kapli, vše zajímavé na náměstí i židovský hřbitov, podívala jsem se zvenku na zámek, který je nově opravený, 

chcete-li, pojďte se mnou, milé KOČKY:


















vaše:



12 komentářů:

  1. Vypadá to jako půvabné, poklidné městečko!
    Děkuji za fotky, Jiřinko a přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nejen vypadá, ale nejspíš i je. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Další krásné městečko jste navštívili. Moc hezké fotografie.Krásnou sobotu Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, hodně jsem přemýšlela, kde asi ta moje babička ve Vl.Březí bydlela, kde chodila do školy a tak...už se to nedozvím. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, kousek od zámku je nový pivovar Březí Koza. Vaří v něm top pivo. Míra s jeho kolegou tam dělali dřevěné ochozy, dveře a další jiné věci. Určitě stojí za návštěvu.
    Jinak ve Vlachově Březí se točil film Drahé tety a já.
    Je tam krásně a stále je co objevovat a obdivovat. Křížovou cestu neznám.
    Měj hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, to je škoda, že jsem tohle nevěděla dřív. Ale pivovar jsem asi zahlédla!Křížová cesta je kousek nad zámkem, na kopečku nad hřbitovem, kde jsou nějaké školy a nad nimi už to uvidíš, jistě se tam brzy podíváš.
      iřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,krásné fotografie zajímavého místa.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko,krásné fotečky místa,kde jsem ještě nebyla.Krásnou neděli.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ty jsi ještě mladice a hodně toho ještě stihneš.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, vidím, že moje příbuzná žije v hezkém městečku. Měli bychom se tam s mužem někdy zajet podívat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyberte si, Růženko, hezké, slunečné dny a udělejte si radost, nech si dost času i na ty Prachatice nebo Husinec?
      Jiřina z N.

      Vymazat