pátek 27. srpna 2021

Kolem Sušice

Kapli ve Strašíně jsme objevili cestou do Sušice náhodou: chvála objížďkám, hihi,

tady je, 

milé KOČKY, 

zrovna tam probíhala mše, tak z interiéru jen jedna tajná fotka:











Následovala Sušice:















V Sušici jsou dva žid.hřbitovy, zajímavé kostely, kopec Svatobor s rozhlednou a v blízkém okolí třeba Hrádek se zámkem.

18 komentářů:

  1. V Sušici jsem byla víckrát, v kapli ne - děkuji za info, Jiřinko a posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, taky jsem byla v Sušici vícekrát a vždy ráda. Kdysi tam na podzim prodávali super švestkové koláče, mňam.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Kaple je moc krásná a i Sušice.Kdysi jsme tam hodně cestovali na dovolené.Kamarádky z práce manžel pocházel z Klatov a tak jsme sem jezdívali na dovolené.Na zahradě jeho bratra jsme si postavili stany.Hrozně mě to bavilo.
    Jiřinko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle města, třeba právě Klatovy, moc ráda prolejzám s foťákem.
      Tak se, Jitko, zase někdy vraťte s mužem do mladých let a zajeďte se podívat na místo činu. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, díky objížďkám člověk někdy narazí na zajímavé místo. V Sušici jsme byli někdy v roce 1990 a ráda jsem se tam znovu podívala. Obdivuji i krásnou květinovou výzdobu. Jihlava by si z ní měla vzít příklad.
    Měj se hezky na cestách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, ač jsem byla týden s vnučkami v Bnš n.Pl. a pak týden v Polsku a nyní dost dní v Německu, tak naše ulice pořád ještě hýří bagry, ale snad to bude brzy hotové.
      Z Německa jsem si dovezla 30 ks cibulek tulipánů a narcisů, dám si je zatím na balkon, aby nedošly úhony.Postupně, až bude ulice hotová, začnu znova tvořit záhonky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Opět je co na Tvých fotkách obdivovat !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky, ale moc tmavé fotky nemám v oblibě, co nadělám proti počasí?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko to jsou nádherné fotografie a zaujaly mě ty stojany s petuniemi, které působí jako rozkvetlé stromy. To je fakt super nápad a vypadá to nádherně. Město je také krásné, zvláště sgrafitami zdobené domy se mi líbí. Také jsou hezké ty krámky v typicky jihočeských domečcích nalepených jeden na druhém. Prostě je to nádhera. Měj se pěkně i když jsi momentálně asi na cestách po Německu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, už jsem tu zpět a mám co dělat. Napíšu ti dopis, co se mi tam stalo. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, hezké fotografie a ty stojany s petuniemi jsou nádherné. V Sušici jsem byla hodně dávno, takže si toho ani moc nepamatuji. Měj klidnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to máš pravdu, nic podobného jsem zatím jinde neviděla.Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, zdravím. Tak ty květinové stromy mě naprosto uchvátily. Originální!!! To bych chtěla na zahradě... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé, Jiřinko, já byla v Sušici v úterý. A byl to můj nic moc pracovní den.
    Ale ten květinový strom je opravdu úžasný, vídám ho celé léto a ještě jsem ho nevyfotila.
    Přeji prima sobotu. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak je to možné? - ty a neudělat obrázek? Potkat tě tam, hned bych se na tebe vrhla, to si, Dáši, piš, že bych tě poznala. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. V Sušici jsem byla jako malá s mamkou a babičkou,se sestrou na dovolené.Pak už ne,je potřeba to napravit.Ten květinový strom je nádherný,nikdy jsem nic takového neviděla.Měj se moc pěkně.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, mám radost, že se oba stromy líbí. Pac a husu Jiřina z N.

      Vymazat