úterý 28. září 2021

Co také bylo v Tisé

 Milé KOČKY - Ptáte se, co také bylo k vidění na našem sobotním výletě v Tisé na Děčínsku kromě skal?

Při příchodu ke skalám různé tabule s obsáhlými informacemi o obci v různých dobách a ve skalách i nějaká ta rostlina nebo strom či houba:








Pošeptám vám do ouška, milé KOČKY - dám to sem, abych zužitkovala i další fotografie z výletu!!!

přídavek pro ty, kdož se tam chtějí vypravit:


od kostela nahoru k pokladně je zelená, od pokladny malý okruh vlevo a pak velký okruh vpravo,

druhá pokladna ( asi jen přes léto? ) je úplně vpravo na konci okruhu...

usuzuji z toho, že minule, na sv.Martina, 11.11. v pokladnách nikdo nebyl.

18 komentářů:

  1. I kolem odbočky na Tisé skály vždycky jen profrčíme... Jednou na ně prostě dojde!
    Jiřinko, měj krásný sváteční den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, stačí sundat lodičky a nasadit tenisky a vyrazit ( vodu sebou ). Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, to jsou moc hezké záběry z přírody. Jen bych se chtěla zeptat. Jak náročný a dlouhý okruh jste šli, zda by to můj manžel zvládl, když Pastýřská stěna už byla téměř nad jeho síly. Děkuji a měj super den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, my, co máme doma starší modely nebo prostě chlapy unavené prací a životem, musíme přizpůsobit trasu - minule jsme to šli od pokladny po zelené až k restauraci jako směr na Sněžník, ale nyní, neb oba máme problém s nohama, manžel na mne počkal na lavičce u pokladny, já jsem trochu poběhala sklály vlevo a pak jsme spolu šli po té cestičce vpravo, nikoli po schodech nahoru, jako při poslední návštěvě skal! Pak jsme se u č.20 vrátili a stačilo, bylo krásně, prostě už nejsme kamzíci.
      Přikládám mapku, kterou každý dostane u pokladny spolu se vstupenkou.
      Vaše Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,moc pěkné fotky přírody.Já mám taky dneska naplánovanou procházku,za paneláky,do lesa.Škoda sedět doma,je volný den,tak vyrazím ven.Měj se moc pěkně.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, ještě se nasedíme přes zimu doma, každý hezký den je dobré jít ven. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, pěkné fotky z přírody. Ráda jsem si přečetla i něco z historie kraje.
    Měj pěkný den.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, zrovna tahle fotka se mi moc nepovedla, ale nechám si ji.
      Trochu to souvisí s tím, co jsme viděli nedávno na saských hradech!
      zdravím - Jiřina z N.

      Vymazat
  5. V Tisé jsem před mnoha lety strávil měsíc vojenského chemického výcviku. A pokud vím, ten areál dodnes není přístupný a patří libereckým chemikům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jde, Petře, o to, jestli jsi zamořoval nebo odmořoval!!!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. V přírodě je vždycky hezky a je co fotit.
    Pěkný sváteční den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tobě také krásné dny,
      a děkuji ti za návštěvu na blogu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, ty si vždy najdeš něco zajímavého k focení. Ono v přírodě to naštěstí není problém. To kapradí je parádní.
    Přeji hezký sváteční večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, já jsem měla v úmyslu nafotit kapradí už žluté a prosvícené sluníčkem, ale bylo tam zatím jen hnědé staré a nebo ještě zelené. V německých pohádkách je hodně kapradí a nebo dubového listí.
      Tak musím ještě počkat.
      Měj se krásně, Dášenko. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, ty máš to správné oko fotografa. To kapradí na druhé fotce je jako obraz od Caravaggia, hra světla a stínu.👍👍
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, to se mi líbí, jak kapradí na kameni žije a většinou je tam sucho.Stejně tak borovice, to je obdivuhodné. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, děkuji za fotografie. Pro mne je Děčínsko už hodně daleko. Kdysi jsem dosáhla do Hřenska a na Pravčickou bránu z České Lípy. Jaruska6 mne svými fotkami kaká do Děčína. Chtělo by to nasměrovat tam nějakou dovču s pobytem co nejblíž. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji ubytovat se v Benešově nad Ploučnicí a vyjíždět do okolí! Vlakem.
      Znám tam každou pěšinku.Jiřina z N.

      Vymazat