středa 29. září 2021

A pak, že podzim nebude

 Vše nasvědčuje tomu, že přijde, jako každý rok...

milé KOČKY,

to si pak zafotíme. Přísavníky už včera leccos slibovaly:














Všem přeji poklidný a barevný říjen. Vaše Jiřina 





23 komentářů:

  1. Podzim je tady a barví se pěkně.Včera jsem také fotila přísavník,mám snad úplně stejnou fotku.
    Jiřinko,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to nasekala, Jitko, cestou na vlak, když jsem šla od mladých. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ten můj přísavník takhle hodně červený ještě není, ale už se to rýsuje :o)
    Jiřinko, měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ty s pejsanem při procházkách najdeš barev! Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Taky jsem si všimla, že se už listí začíná zabarvovat. Mám toto období ráda.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Tak krásně vybarvený přísavník jsem fotila minulý týden v Telči. A listí na stromech se už také začíná krásně zabarvovat. Podzim je opravdu tady.
    Měj klidný den. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, ty barvy a vůně ovoce nám budou v zimě delší čas chybět. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. To je mistrovská paleta barev… miluji přísavníky, i na naší zahradě se mě snaží svojí barevností hypnotizovat🍁

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotografie. Ano přísavník neboli psí víno se už barví do červena i u nás. Mohla ses přidat do foto výzvy. Zkrátila jsem termíny mezi příspěvky na jeden týden, posunula datumy a to už od 1. 10. a zúčastnit se stačí i jen s jedním příspěvkem na vybrané nebo poslední libovolné téma..Tvůj příspěvek by do této výzvy perfektně zapadl.... Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, díky za upozornění a uvidíme, co bude zítra. Pak se rozhodnu. Výzva dlouho nikde nebyla...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, krásné podzimní barvičky. Příroda a sluníčko se opravdu snaží. 👍🍂🍁
    Měj prima dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, mám tohle období ráda, třeba různě zbavené hrušně, to bývá krása, když do toho zasvítí sluníčko a nebo javory, ty jsou u nás ve městě každoročně opravdu nádherné.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Im not going to say what everyone else has already said, but I do want to comment on your knowledge of the topic. Youre truly well-informed. I cant believe how much of this I just wasnt aware of. Thank you for bringing more information to this topic for me. Im truly grateful and really impressed. Korean Air Purifier Brands

    Negative Ion Generator Reviews Consumer Reports

    Air Purifier Made In Germany

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle část podzimu mám ráda moc, ale jak začnou mlhy a déšť, nejraději bych byla medvědem a probrala se až na jaře. Měj se krásně 😜

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju podzim, jsem ve svým živlu. Jiřinko, pa. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, prosím, napiš mi na zakova48@seznam.cz.
      Ráda bych ti něco nabídla. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Taky miluju podzimní dny.Včera jsem se byla po práci projít.Mám takový dvouhodinový okruh,přirodou,kolem lesa,kde nepotkám moc lidí a nemohla jsem se nabažit teplého počasí,barviček,kdy zlátne listí.Není ještě zima a taky už není horko,to mám fakt moc ráda.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou, Marťo. Je to hezký čas.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, navnadila jsi mne svými krásnými fotkami. Já jsem vždy nadšeně fotila podzimní detaily a letos stále jen jezdím na zahradu. Ale už mám vše zavařeno, usušeno....i když je podzimních praci ještě dost, ale nestresuju. Musím se vydat do svého oblíbeného lesíčku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by ti les neodpustil, kdybys na něj zanevřela. Tak - pěkné počasí a hurá do lesa. Jiřina z N.

      Vymazat