středa 8. září 2021

Fontánky

 Kašny, fontány, vodotrysky a voda jako taková, to jsou velice atraktivní místa na náměstích a v ulicích měst, obzvláště, jsou li osazené sochami nebo květinami. Také, pokud panují sucho a horko, dokáží osvěžit:

pojďme se na některé z právě navštívených podívat:






















jak se vám líbí?

20 komentářů:

  1. Krása, Jiřinko!
    U nás obecně na tyhle “rozmařilosti” vodou šetříme.
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, na pátém snímku mi voda, jako na potvoru, přestala dělat různě vysoké vodotrysky a museli jsme busem jinam. Že by škodolibost? Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, vybrala sis krásné téma. Já mám vodu ráda v jakékoliv podobě. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, fotky se mi moc líbily. Také ráda kašny a fontány fotím.
    Měj pěkný den. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, ještě, že mám na co pěkného vzpomínat! Včera hrátky s odborníky v Praze, dnes s jedním urgentním papírem od nich k obvoďákovi - mimochodem pěkný chlap, kam moc nechodím - a zítra zas Praha. Tak při tom čekání, až mě pozvou dál, myslím na vše hezké, co jsem nedávno odjezdila.Pa zdraví tě Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, fontány já mám ráda. A vodu obecně taky - ráda piju samotnou vodu, ráda plavu...Moc Tě zdravím. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, škoda, že některé jsem nemohla pořádně nafotit, pršelo a nebo bylo pod mrakem a navíc se dost spěchalo. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Přesně tak,kašny,fontány,vodotrysky mám také ráda ráda se na ně dívám,ráda je fotím.Ano,je to zajímavé téma,voda je pro přírodu,pro lidi i zvířata nesmírně důležitá.Opět moc pěkné fotečky.Jiřinko,měj krásný den a opatruj se.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, k vodě a vůbec k přírodě by se lidé měli chovat s úctou, bez ní to nikdy nepůjde. Pa a hezké dny Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Každá jiná, ale všechny krásné. Díky za fotky, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
  7. Hezká sbírka fontán, skutečná umělecká díla a ozdobená květinami. Hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, samy si o fotku řekly, když jsem šla okolo, hihi. Měj se fajn. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krásná přehlídka fontán.Umíš si všímat.
    Jiřinko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, však to znáš, že pokud je co fotit, má člověk chuť si to uchovat.
      A případně s tím seznámit další lidičky. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Mám ráda kašny i fontány, ale fotím je málo. Takže jsem se pokochala u Tebe a je to opravdu krásná podívaná.
    Jiřinko, přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, však jsem se u tebe něco kašen v zámeckých parcích nakochala. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko já mám taková místa moc ráda. Líbí se mi, když je v nich voda čistá a v létě přece jen vzduch osvěží.Take se dokážu kochat takovou krásou. Pamatuji i u nás v parku Rumburské vzpoury, za byl vodotrysk s rybou uprostřed, stejně jako vedle v kostele na klášterním nádvoří také byla fontána. Pozůstatky tam ještě jsou, ale jestli funkční, nevím. Malá je na Dobrovského náměstí a bývalá prý i na Lužickém, ale ani na starých fotkách jsem ji nikde neviděla. Moc hezké fotografie jsi zase přidala a já děkuji za nahlédnutí do míst, kam se já nepodívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to jsi pěkně napsala, ale já si pamatuji v Rbk snad jen tu s rybou. Však jsem do parku měla okno z pokoje.Hezký zbytek odpoledne přeji. Jiřina z N.

      Vymazat