čtvrtek 9. září 2021

Knihovna klášterní

Kdybych už podobné knihovny dříve neviděla třeba na Strahově nebo v Broumově, ( i jinde ), asi by mi brada upadla. Takový dojem to na vás, 

milé KOČKY, 

udělá, když vstoupíte do této barevné, staré, knihami napěchované místnosti.

Wiblingen - klášterní knihovna - seznamte se:













mniši tam měli i takovou malou zašívárnu! ...




8 komentářů:

  1. Ano, souhlasím! Podobná je i v Melku a našli bychom i další místa, barokní knihovny jsou krásné.
    Jiřinko, děkuji a zdravím. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezbývá mi, než s tebou, Helo, souhlasit, V Melku jsme byla ( jak se později ukáže na blogu ) v sobotu 4.9. a předtím jednou na adventu.Prošly jsme s Hlenou, mojí sestrou, klášter a zahrady.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, je to nádhera. Ta výzdoba je neskutečně nádherná. To je opravdu zážitek vidět takováto mistrovská díla stropech i zdech. Děkuji za nádhernou podívanou. Přeji Ti úspěšný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc ti děkuji za podporu, snad se vše v dobré obrátí. Také tobě ať se vše uzdraví, však víš. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, tak mně ta brada upadla. Knihovna je nádherná.
    Měj klidný den. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, vstupné bylo přiměřené a fotit se smělo, přesný opak klášterní knihovny na Strahově, ještě, že tam jsem byla kdysi, kdy to bylo pro mne přijatelnější. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,krásná knihovna.Ta výzdoba,prostě nádhera.Obdivuju tato nádherná díla.Přeju Ti moc krásný sluníčkový den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, nápodobně, snad to teplo a sluníčko pár dní vydrží. Dnes pro mne začal podzim, jela jsem do Prahy k doktorům a už byl vidět barevný přísavník.Jiřina z N.
      Miluju podzim.

      Vymazat