neděle 26. září 2021

Ve skalách

Včera - sobotní ráno mě manžel vytáhl z postele a jeli jsme do Benešova n.Pl. ke švagrové, moc jsme se tu nezdrželi a přes Děčín a Sněžník jsme si zajeli do Tisé. Tady jsme si udělali obsáhlou procházku po skalách na jednu i druhou stranu od pokladny.Tentokrát jsme měli pěkné počasí, teplo, slunečno, občas nějaký ten mráček. ( minule jsme tam byli na sv.Martina a to bylo mlhavo a sychravo ).

Milé KOČKY,

asi každá z vás už byla v nějakém tom skalním městě, neb jich u nás je několik a jedno hezčí než druhé. Takže vám nemusím příliš podrobně popisovat, o co jde. Ráno se tam nacházelo málo návštěvníků, ale když jsme odcházeli, už tam byla tlačenice českých i německých výletníků.

Co bych povídala - máte to i s fotkami:














16 komentářů:

  1. Krása, Jiřinko! Vstávání se opravdu vyplatilo!
    Užij si neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nakonec jsem se spokojila s polovinou plánovaného výletu, neb jsem toho názoru, že řidič musí být v pohodě.Leda, že bych mého 80desátníka vyměnila za dva 40cátníky?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, díky za krásnou procházku skalním městem. Sama jsem ještě v žádném nebyla a tak jsem si to užila.
    Měj pěknou neděli. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, to jsi dobře udělala, neb lézt nahoru po kamenných schodech a pak zase dolů a různě, je poněkud namáhavé, tady si můžeš vše prohlédnout z křesla.
      hihi
      Růženko, moc tě zdravím.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,pěkný výlet jste měli.Já byla několikrát v Prachovských skalách,ve skalním městě Hruboskalsko.Počasí vám taky vyšlo,takže jste si to užili a to je dobře.U nás včera i dneska počasí skoro letní,fakt teplo.Taky jsme byli na výletě,ale jen tady po okolí,je tu taky spoustu krásných míst.Moc tě zdravím,Jiřinko.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, musíme si ty krásné, slunečné a teplé dny užít do zásoby, bude zima, bude mráz a do jara daleko. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Skalní město… nesmíš se otočit, nebo zkameníš 😊 Krásná toulka pohádkovým místem!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každému bych to přála, někam se ještě podívat, než přijdou ty sychravé, mlhavé dny, a ony přijdou.
      Zdravím, Renátko. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,byla jsem v jiných skalách, tady ne. Každý den jinde, kam se hrabe Cestománie... Měj se, pa. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já jsme ráda i doma, ale když to jde, jsem ráda i jinde, hihi.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, to jsou zase moc hezké fotografie. Do Tiských stěn se už chystáme dlouho, ale je tam od nás mizerné spojení. Každopádně ve skalách je všude krásně. Díky za hezkou podívanou.

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, děkuju za další krásnou procházku z míst, kam se moc ráda vracím.
    Měj hezké podzimní dny. 🍂🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, sice lezu jako šnek, ale v těch prostorách se vždy potěším.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Moc krásné záběry. Užívám si tu procházku. Ano do těchto i jiných měst je potřeba zavítat hned ráno a raději u pokladny chvilku počkat. Je to pak úžasná procházka. Zažila jsem takto Prachovské skály bez lidí. Ale okruh se stáčí a střetává s tím výchozím a tam už je pak tlačenice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, já už chodím s určitými problémy a tak jsem ráda, že jsem ta Skalní města prochodila za podstatně lepších podmínek.Do některých jsem později vzala i vnučky.
      Stejně tak jsme intenzivně běhali po rozhlednách.
      Užívej si krásných dní. Jiřina z N.

      Vymazat