pátek 15. října 2021

Čtyři písmena

 V životě nejsou jen pěkné chvilky, občas přijdou temné mraky a starosti. Ovšem jsou i takové dny, které se nám vryjí do paměti a zapíšou do srdce těmi nejzářivějšími písmeny.

Mám v tom jasno - narození dcery, její maturita, její promoce, její svatba, narození její první a pak druhé dcery, čili mých vnuček...ale,

milé KOČKY, 

nevím, jestli mě pochopíte, důležitý byl pro mne třeba i den, kdy jsem přijela k dceři a starší vnučka, tehdy vlastně zatím jediná, na mne vybafla: bába

to jsem poklesla v kolenou! dodnes se divím, že jsem ji pak neumačkala...bylo jí trochu přes jeden rok a neměla jsem k tomu daleko. 



20 komentářů:

  1. Až se mi zaleskly oči...
    Krásné vyznání, Jiřinko!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, byl to útok na city.Nemluvě o tom, že vždy, když jsem se tam u nich zjevila, vnučka skákala v chodbě snožmo snad 40cm do výšky a smála se.
      Takové uvítání nikdo jiný nikdy neprojevil.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, moc Ti rozumím. Takové chvíle jsou nejvíc. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, to známe - my babičky - snad všechny. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Naprosto je mi to jasné !
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jistě to znáš také. To je nad všechny dárky. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. To je vyznání oboustranné lásky💕 , které nelze zapomenout!

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě to bylo nejdřív mama, a pak samozřejmě i babi. Tím že přece jen dcera bydlí v jiném městě, ty první pokroky jsem neměla možnost sledovat zblízka a každodenně, takže jsem většinou přišla k už "hotovému" kdy už malá dokázala jasně formulovat své poznatky kdo je kdo :D ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, pomuchlat se s vnučkou - poslouchat pak jejich nápady, to by jeden našetřil na slabou knížku. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, v tomhle ti naprosto rozumím. První usměv, první oslovení. 💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já mám jen dvě vnučky, ale jsou i bohatší babičky. A lásky pro ně mají bez omezení.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,krásná vzpomínka,nádherné vyznání.Jsem zatím jen máma,ale těším se a moc,až budu jednou i ta babi.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo a má to neskonalé výhody, můžeš vnoučata kdykoli rodičům vrátit. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Moc krásný, dojemný článek a krásná fotografie Jiřinko. Přeji Ti krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, také přeji hezký večer. Jen mi ta vnučka poněkud vyrostla a už bych ji na zádech nosit nemohla. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, to je krásné ! Rozumím Ti naprosto - když mě děti řekly poprvé máma a vnoučata bába, myslela jsem, že se blahem rozteču... Dnes mě říkají babi Lenka, tak jsem podle toho pojmenovala i svůj blog. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to tušila, že my babičky to máme podobné. Jiřina z N.

      Vymazat