čtvrtek 14. října 2021

Zážitek z voleb

 V sobotu dopoledne, sedíme v komisi u voleb a já jsem se dovolila jít před budovu vyfotit barevný strom.

Po cestičce přicházela mladá rodinka: táta, máma a malinká holčička, tipuji tak rok a půl, v ruce nesla dva, už pěkně zbarvené, javorové listy.

Já na ně: koukám, že k nám jde nová, mladá volička a má svoje volební lístky!

A její tatínek na to: jde volit Kanadu!

A to je to nejlepší, milé KOČKY, co se mi za ty dva volební dny stalo. Vaše Jiřina z N.



26 komentářů:

  1. To je moc milá příhoda, Jiřinko!
    Děkuji, že ses podělila. Měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobré ... tatínek je vtipný :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká příhoda i fotografie.
    Měj klidný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Hani, bylo to prima zpestření volebního dne. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. To je moc krásný příběh. Moc jsi mne Jiřinko pobavila a mám úsměv na tváři. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, malá byla krásně oblečená, celá v růžovém a s těmi listy neměla chybu. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. To je hezké. Jak jste byli oba pohotoví :-)

    OdpovědětVymazat
  7. To je moc pěkné Jiřinko. Klidný večer, myslím na tebe....

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko, to je vtipné! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Jiřinko, to je milé vyprávění. I tohle k těm volbám patří. 😃😃
    Opatruj se a držím pěsti. 💓🍀🙏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, určitě to bylo příjemné setkání. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. To je milé :) A dobrá volba.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přidružit se ke Kanadě by nebylo od věci! Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, milé volební setkání. Já už nebyla v komisi po dvakrát,covidu mě polekal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale mám sedět doma nebo tam? Dva dny utekly jako voda. Roušky už nosím téměř pořád. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jřinko, ty dovedeš vždy pobavit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarinko, díky, to mám z rodiny, u nás bylo vždy veselo. Sice někdy nebyly peníze, ale mamka to s humorem sobě vlastním uměla zvládnout. Jiřina z N.

      Vymazat