pondělí 11. října 2021

Jeden z nejlepších

 Rozhodla jsem se, milé KOČKY, 

vám tady ukázat pár snímků z výletu, resp. zájezdu do oblasti Mosela - Rýn. Proč bych si nemohla zavzpomínat na jednu z nejlepších cest do ciziny ( to ale prý říkám skoro u všech, hihi ).

Měli jsme perfektní plán cesty, báječnou průvodkyni a odhodlání vidět toho co nejvíc. Hned,  když jsme se vrátili zpět, dávala jsem to tehdy na blog, ale fotky jsou, jak známo smazány, tak si mohu dávat na blog znova, co se mi zlíbí, nebo ne?

Potulovali jsme se poblíž řeky Mosely a později po Rýnu a stále po vinařském kraji. Co bych vyprávěla, pojďme rovnou na snímky, které jsem tam tehdy na podzim nafotila. 













jedna z busu:














vaše:




26 komentářů:

  1. Jiřinko moc hezké fotografie i vzpomínka na krásný zájezd. Krásný nový týden ti přeji.J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, bylo to tam moc pěkné a i počasí nám přálo. Být na tom se zdravím lépe, klidně bych do té oblasti jela zas. Moc tě zdravím. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, to je opravdu moc hezká vzpomínka. Ráda věřím, že to byl povedený zájezd.
    Krása!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, byla jsem tam vlastně 2x a nelituji. Moc pěkný kus země.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Na takovém místě nedá asi člověk z ruky foťák.Nádherné fotografie.
    Hezký den Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, naprosto přesný odhad! Dala jsem si tam i černé pivo, též víno a dokonalou čokoládu.
      To něvíš, co dřív fotit. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, moc hezká reportáž. Ráda jsem se s tebou virtuálně prošla. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji ti, tobě také. Ale už se mi to krátí a začínám se bát, čt tu bude co nevidět. Pac Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Božíčku, tolik krásy. A vidět víno s černou kočkou, tak to naposledy v roce cca 1972. Tam by se mi líbilo, vypadá to tak malebně. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, prý někde na Budějovické prodávají toto víno s černou kočkou, ale víc nevím. Dovezla jsem ho jako dárky. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Nádhera! Dost to připomíná Alsasko ve Francii☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, přesná trefa! Poprvé jsme jeli Alsasko - Lotrinsko a to bylo z jihu na sever podle Rýna i trochu okolo Mosely, a tento byl více zleva doprava, hledíš - li na mapu.
      Třeba plavba po Rýnu byla zajímavá, protože bylo málo vody a vše vypadalo jinak.Městečka a vesničky vypadaly jako z pohádky.
      Měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásně jsem se s Tebou prošla. Moc pěkné fotky.
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, všem bych to přála vidět na vlastní oči. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krásné místo, udržované, opečovávané, to se u nás moc nevidí...
    Krásné dny, Jiřinko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, díky, máš pravdu, tam jsme na většině míst viděli pěkná místa k životu.Sice na vinicích mají hodně práce a není to tam lehké, ani zadarmo, ale je to příjemné, hlavně když je dobrá úroda.Moselské má dobrou pověst.
      Krásné dny do J.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Moc pěkné místo, takový zájezd je opravdu zážitek. Hezké dny, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
  10. Jiřinko, nádherné fotky z krásného zájezdu. Úžasné hrázděné domy a k tomu počasí jako vymalované. Prostě super!!!👍👍
    Měj hezké podzimní dny. 🍁🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko i účastníci zájezdu byli příjemní a celkově to bylo moc milé. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, krásné fotky. Na takový zájezd se hezky vzpomíná.
    Měj pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, začínali jsme v Mohuči a po několika dnech jsme končili někde u Wormsu.Co místo, to perla, já osobně jsem byla nadšená z Trevíru, ale i jinde, to bylo celé povedené. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, další krásný výlet. Ty si to umíš užít ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Leni, kdybych mohla, tak jezdím i víc. Jeden známý mi říká, kdybych necestovala, mohla jsem mít pěkný barák. hihi.
      I tak jsou ještě místa, která bych ráda viděla. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. To musel být prima výlet! na takový se musí vzpomínat mnohokrát :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, byl to fajn zájezd a byl to jeden z těch, na které ráda vzpomínám, ale to asi na všechny, neb jsem si je sama vybírala. Pa Jiřina z N.

      Vymazat