neděle 10. října 2021

Výzva Járy - 02

 Květy podzimu? Já bych řekla, že jsou to jiřiny, astry, chryzantémy a lépe ještě i plody podzimu? hroznové víno? To sice nejsou květy, stejně jako dýně, ale k podzimu patří právě tak, jako barevné listí na stromech, bez toho si podzim nedovedu představit.

Sem tam nějaká ta zapomenutá růže, a víte co, milé KOČKY, dám sem nějaké ty fotky nastřádané na přelomu září a října, 

co vy na to? 

Přijde mi, že s podzimem a nízkou teplotou mají kytky jemnější a méně barevné lístečky. Jsou takové silonové.

v obci Tisá 25.9.2021:


pěší zóna na Václaváku: 30.9.2021


na vinici na Vyšehradě: září 2021


na trhu v Havlbrodě: 2.10.2021 náměstí


hrad Veveří: 2.10.2021:



Okno vypadá jako obraz, vyfoceno 2.10.2021 na hradě Veveří.

níže nakouknutí do jedné zahrádky 3.10.21:




 
a kdesi na cestičce:








25 komentářů:

  1. Jiřinko, nádherné fotky. Jak já bych ráda fotila jiřinky. Je mi po nich smutno. Měla jsem jich hodně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, moc tě zdravím. A děkuji ti. Dnes sluníčková neděle. Odpočívám. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, krása. Ta hortenzie má úžasnou barvu, vlastně barvy...
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, byla opravdu pěkná a v tento čas barevná. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, krásné fotografie. Moc se mi líbí vybarvení listů, takové vidím poprvé.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, byly každý jiný, parádní úkaz přírody.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Podzim má prostě ty svoje krásné barvy.
    Hezkou neděli, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, je radost dělat výlety ve spadaném listí, jednou jsem nafotila spadané barevné listí pod hrušní a to bylo kouzelné.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko moc krásné fotografie jsi pořídila a já Ti děkuji za účast. Já jsem to myslela tak, že plody a ostatní se pak budou hodit do posledního tématu, tedy na" Volné téma ", kde dá do příspěvku každý to, co se mu na letošním podzimu líbí a třeba se i připravuje na Dušičky. I tak se mi Tvůj příspěvek moc líbí a moc Ti děkuji. Přeji Ti krásnou sluníčkovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, dnes dopoledne jsem byla s vnučkou na Olšanských hřbitovech, upravit hrob Judity Čeřovské, včera měla výročí úmrtí a tak to Adélku přilákalo zase to tam upravit, chodí tam pravidelně!, a před chvílí jsem přijela domů a půjdu si odpočinout.Adél to tam umetla, odstranila listí, dala tam svíčky a květiny a obrázek v rámečku, pak jsme šly ke hrobu Oldřicha Nového, ta holka ví, kde kdo leží!, nabídla jsem jí ještě výpravu do zahrad pod Hrad, ale chtěla už domů, tak jsme se na Hlaváku rozprchly. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Krásné byrvy podzimu a moc pěkně jsi vše vyfotila.Paráda.Krásnou neděli.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, už mám nafoceno i na další díl Výzvy. Jsem nějak pilná! Jiřina z N.
      Kolem silnice z N. do Prahy je krásných stromů, ale jak to pofotit, když je tam takový hustý provoz?

      Vymazat
  7. K podzimu samozřejmě hrozny patří a tvoje fotky se mi moc líbily. Růžička má nádhernou barvu. Moc zdravím 😃🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, také tě zdravím a moc ti přeji hezký podzim, plný barev a sluníčka. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, hezká podzimní zátiší. Teď jsem dva dny sbírala listí, něco jsem tvořila. To byla taková krása, hrabat se v těch listech...Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak ti přeji, aby to trvalo déle a hned tak nepršelo. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásně jsi nafotila květy podzimu.
    Měj hezký nový týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, děkuji, tobě také přeji hezký podzim. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Máš nádhernou sbírku podzimních portrétů přírody👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, tento čas je usínání a za pár zimních měsíců zas přijde jaro, musíme to tak brát.
      Každé období má to své, ale za mlada jsem to neuměla přijmout.
      Zdravím tě. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, nádherný výběr fotek na dané téma. 👍👍👍
    Měj hezké podzimní dny. 🍀🍁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, už je toho čím dál méně, ale ještě se najdou kytičky a barevné listí...tak mám pro Výzvy Járy zatím pořád co sem připnout.
      Mějte se na B.H. stále lépe. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Miluju barvy podzimu a celkově babí léto se svým nízkým sluncem a delšími stíny, které vytvářejí atmosféru pro pomalu uvadající krásu rostlin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarinko, díky za návštěvu na blogu. Co tvá zahrádka?
      Plánovala jsem malou dovču na Krnovsku, ale zatím to nevypadá.
      Mávám: Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Zahrádka sklizena, mizí pod listím, ale kytky to ještě tak úplně nevzdávají. Zdravím do N.

      Vymazat