pondělí 25. října 2021

Jedna z posledních

 Jedna z posledních možností, jak nafotit krásné barvičky a stromy u nás v N. byla, že nevolnost promine, musela jsem v pátek dopoledne spojit příjemné s užitečným a pořídit si malý nákup jako součást krátké procházky po části města. Něco jsem ulovila, ale domů jsem přišla tak unavená, že jsem si připadala jako po složení 20 metráků uhlí.

Milé KOČKY:

nicméně mohu teď a tady nabídnout pohled na některé už dříve vyfocené stromy, aťsi uděláte obrázek, jak podzim u nás ve městě pokročil. Komu to přijde už moc barevné, ať se staví v zimě, pokud nějaký sníh u nás tedy napadne.

Nepřibarveno!!!

























že je podzim v plném proudu, poznám, protože se do žluté halí už i auta:













18 komentářů:

  1. Jiřinko,jsi statečná a myslím na tebe.
    Jinak mohu potvrdit,že takové krásné barvy jsou teď všude okolo nás.Včera jsem je také fotila na výletě.Je to nádhera a když na to zasvítí sluníčko,barvy září.
    Jsem ráda,že nám podzim dopřává krásné,slunečné dny
    Měj se dobře a opatruj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, já sice nebydlím na sídlišti, my jsme ve staré zástavbě z padesátých let, ale na vše strany jsou blízko paneláky.Naštěstí je tady hodně stromů a tak je zjara a na podzim co fotit. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Září to u vás jen co je pravda. I u nás už to barvami na určitých místech jiskří.
    Měj klidné dny, myslím na Tebe.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, líbí se mi, jak se to den ze dne mění, ale nejsem schopna to denně jít fotit. Tak jen občasné výpady na známá místa.
      Přeji ti krásný týden: Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, máte na sídlišti hodně zeleně a teď jsou ty stromy nádherné, plné barev. Jen vítr asi listí rychle shodí dolů a to je škoda. Takto barevné je to opravdu nádherné. Moc krásně jsi fotila a já děkuji za hezkou podívanou. Dokážeš i vtipkovat a máš můj obdiv. Přeji ti příjemný nový týden a hlavně ať je ti už líp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, ten humor to je poslední záchvěv, taková náplast. Každý rok jsme dělali pro známé a přátele výlet spadaným listím a letos nic. Spikly se mé potíže s covidem a dávají mi za uši.
      Ať tě nic podobného nepotká a užívej si procházek. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, krásné zářivé fotečky. Teď si musíme ty barvy užít. Škoda, že vítr listí brzy shodí na zem.
    Měj klidný den. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, doufám, že fotky potěšily. Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Je to nádhera, Jiřinko! Tolik zlata!!!
    Odpočívej! Myslím na tebe a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, ty barvy jsou opravdu překvapující.Ty mě dovedou zvednout a přemluví k procházce. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, ty barvy jsou tak úžasné, že dokáží z panelákového sídliště udělat krásné místo. 👍👍
    U nás už jsou některé stromy holé, Ignác se ve čtvrtek činil a tu krásu ze stromů rval dolů.
    Měj klidné dny a opatruj se 🍁🍀💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, vím, protože na Karláku ten vítr vyl jak vlk. Hezký dobrý večer přeji.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. To je zlaté nadělení! Přeji Ti Jířo sílu!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, z celé duše ti děkuji. Člověk je rád, že na to není sám. Zdravím tě moc.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, mě ta barevnost baví, podzim miluju. Jsi vtipná, s těma autama... Ať je už jen líp ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já tobě také přeji, aby ti bylo lépe, aby ti Lázně zabraly. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Nádhera. Někdy mi přijde, že ty stromy jsou mnohem krásnější na podzim, než na jaře když kvetou. Nádherné barvy. S tím žlutým autem je to vtipné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, to jsme ráda, že tě to pobavilo. Hezké dny Jiřina z N.

      Vymazat