středa 13. října 2021

Poslední záchvěvy léta?

 Aneb, co se ještě může leckde vidět?

Jak u vás, milé KOČKY?







22 komentářů:

  1. Krásné! Na těch prvních fotkách je myslím slézová růže, květina babičkovských zahrad... Taky bych ji měla na zahradě ráda...
    Jiřinko, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, taky považuji první tři snímky za slézové růže, ale už jsou všechny kytky trochu pocuchané prvními mrazíky a deštěm.
      Krásný den. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Marti, nápodobně, musíme vše ustát bez ztráty kytičky. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Krásné kytičky.V sídliště kvete velký keř šípkových růží a v neděli jsem fotila u sestry na zahradě hlavně hortenzie,ale růžičky ji také ještě kvetou a má i červené jahody,popínavé v květináči
    Měj hezký den Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruška šla v zimě na jahody, já si zas občas koupím maliny, hihi. Jitko, pěkný den. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ibišky už jsou u nás odkvetlé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, tady už také odkvetly, naproti nám mají několik keřů ibišků, o moje jsem přišla, ale kamarádka mi věnuje na jaře další, až tu nebudou bagry. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, krásné fotky. Měj klidný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, jsou tu pro vás, návštěvnice blogu. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Krásné fotografie Jiřinko. U nás po těch mrazech ve městě z těch vysokých květin s nádhernými květy ( neznám jejich název), zůstaly jen ohnuté stvoly. Co naděláme. Zima se blíží. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás byl, Járo, už jednou, dvakrát, taky šedivák, ale ještě to jde.Dnes se chvílemi honí po nebi duchny, jako sněháky, nic nepadá. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Moc hezké kytičky,Jiřinko,přeji pohodové dny.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty poslední na podzim a první na jaře jsou takové hezčí, že? Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, krásné fotky slézových růží a i těch dalších 🌹🌹🌹. Příroda už se opravdu chystá.
    Měj hezké dny a zítra držím pěsti.🍀💓🍀🙏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, mám divné pocity, snad to nebude tak hrozné, ale tentokrát mám nahnáno.
      Za podporu děkuji, budu se snažit neudělat ti ostudu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Zrovna dnes jsem fotila opadané květy růže a říkala jsem si, že je skutečně podzim. Ještě máme venku muškáty, ale stačí mrazivé ráno a bude po nich. Děkuji za hezké fotečky a příjemné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, tě, Leni, rychle s nimi do bezpečí!
      Já se každý rok snažím je přezimovat v pohodě, ale stejně vždy na jaře dokupuji.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, zdravím. Moc hezké kytičky. Myslím na Tebe, ať jseš v cajku ! Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, není to úplně, jak bych si představovala, šla jsem z Karláku jak zbitý pes, ale musím to vydržet. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko,krásné kytičky.Přeju krásný pohodový víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, každá květina takhle pozdě na podzim mi přijde jako zázrak.
      Jiřina z N.

      Vymazat