neděle 21. listopadu 2021

Kdysi, dávno

 Kdysi, dávno před covidem, v Praze, v listopadu...

tak by mohla začínat pohádka, co říkáte, milé KOČKY,

ale i můj foťák byl tehdy jiný... 

zkuste si udělat čas a pojďte se mnou na malou procházku hlavním městem...

od té doby už jsem chodila po Praze a fotila tolikrát... a ještě mě to nepřestalo bavit:



























Turista ve žluté bundě jsem já a fotil manžel.

14 komentářů:

  1. Jiřinko, zdravím. V Praze je pořád co objevovat a fotit...S tím fernetem Ti to moc sluší, tak na zdraví ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Legrační je, Leni, že jsem fernet nikdy nepila. A už to zkoušet asi nebudu. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,fotografie z Prahy nikdy nezklamou.Dlouho jsem se tam neprocházela,ale jak vidím ty zástupy lidí,uf.
    Měj hezkou něděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, bývalo tam hodně lidí, teď, v době covidové, to prořídlo. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. To ještě byl, krásný čas…volnosti a…

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezká procházka Prahou. V Praze se člověk nemůže nudit a stále je co objevovat. Turistce to moc sluší.
    Měj pěknou neděli s oblíbenými pořady. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, ty si prohlédnu ze záznamu, dnes jsem měla změnu. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Známá místa a těch lidí - to jsme si skoro odvykli...
    Jiřinko, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, je to tak, tobě přeji příjemný celý týden.Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,zase jsem se pokochala! Nádhera,nádhera!Tohle prostě nezklame.Krásné fotky Prahy,tam je vždy co fotit,kam chodit.Teď na hodně dlouho bohužel ne.Přeju moc hezký zbytek víkendu.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, copak nám asi přinese příští týden?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásné fotografie Jiřinko, krásné záběry...ale když vidím na fotkách ty davy lidí, tak se mi svírá hrdlo. To je důvod, proč se mi do Prahy nechce. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to už dávno není pravda. Ale já to vnímám jinak a chápu, že to na lidi může neblaze působit. Jiřina z N.

      Vymazat