středa 3. listopadu 2021

Navečír

 Navečír a navíc v Praze? Vím, že název není správně mluvnicky, ale což, já kritiku unesu.

Zvu vás, milé KOČKY, na malou procházku listopadovou Prahou. Téměř za setmění:













24 komentářů:

  1. Jiřinko, to je nádhera. Kochám se kochám. Se mnou už v podvečer nikdo jít ven nechce.Musim sebrat odvahu. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, máme s kamarádkou naplánované výlety - asi tři do Prahy na okrajové části a pak asi 4 do měst větších různými směry, ovšem, vše záleží na tom, jak mi bude. Ono to počká. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Podvečerní Praha má své kouzlo. Díky za procházku.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, každý rok chodím o adventu po pražských pasážích, to mne kvečeru baví.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Tak to se určitě někde v podvečerních a večerních pražských ulicích nevědomky mineme :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo ví, kolik lidiček známých z blogu potkáme?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Moc hezké fotografie Jiřinko, ale davy lidí a kvanta aut, to je to, co mě od Prahy zrazuje i když je tam krásně. Měj se příjemný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, chápu tě, škoda, nebyl by problém se sejít a pražská zákoutí zjara navštívit.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. První fotka Valdštejnská ulice, vchod do mého posledního působiště. Minulý týden jsem byla na Karlově mostě a napočítala jsem tam asi patnáct portrétistů. U některých zájemci byli, počasí turistům přálo, tak možná přálo i malířům. Zdravím 😃😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, v Praze je tolik míst, kam se ráda vracím.
      Hezké a poklidné dny ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Když já jdu u nás navečír (slovo v našich končínách naprosto běžné) ven, nikdy nikoho nepotkám. Moc se mně líbí jak jsou ti lidi na těch fotečkách mázlý. Přeju hezký procházkový večer a další zdařilé fotodokumenty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, to mě těší, že je tu nový komentující. Hezký večer. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Podvečerní Praha je krásná.
    Měj se hezky Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, kdysi jsem vyfotila Nerudovku večer v mlze a já, truhlík, to vyhodila. Budu muset někdy napravit.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Tohle prostě nezklame a fakt potěší!
    Věřím, že si měla hezký navečír :o)
    Jiřinko, posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky, tobě přeji pěkný víkend. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Praha podvečerní je krásná,a jiná taky. Jiřinko, zdravím. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ona bývá po setmění taková jiná nálada. Něco se schová a jiné se zvýrazní.
      Moc zdravím. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Praha je krásná v každou hodinu, den i sezónu 👍
    Vím mluví ze mě pýcha pražandy, křtěná vltavou 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já, rozená v Jižní Skandinávii ( v Benešově nad Ploučnicí na Děčínsku ) mohu jen souhlasit. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Už dávno jsem na živo neviděla podvečrní už rozsvícenou Prahu. Takže jsem si fotky užila.
    Měj se hezky, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ty to máš z ruky, ale stálo by to za výlet. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko,Praha je nádherná vždycky.Má své kouzlo v každém období.Fotky jsou moc krásné a já jsem se opravdu ráda podívala.Měj se moc pěkně!Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, souhlasím, já se těším, až zas budu do Prahy jezdit jen na výlety. Jiřina z N.

      Vymazat