středa 10. listopadu 2021

Umění

 Moc se mi líbí dílka dětí, tohle třeba kreslila vnučka, byla tehdy ještě docela malá a přiznám se, že mám k těmto obrázkům nekritický přístup.

Já sama, milé KOČKY, bych to nikdy nedokázala, tento dar mi nebyl dán.





Ještě chvilku a mohla jsem mít na snímku i psa!

20 komentářů:

  1. Miluji obrázky od dětí! Mám doma desky, občas je otevřeme a hodně se nasmějeme. Jsou to krásné chvíle...
    Jiřinko, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, to jsou krásné artefakty, když pak po letech můžeš znova nahlédnout...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, kresby dětí jsou nej... Mám od kluků schované také jejich kresby, nejvíc kreslil ten nejmladší, ten mi vyráběl i takové malované miniknížky. Teď dostávám obrázky od vnuček. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já bych tohle nikdy nevyhodila. Ale musím se přiznat, že jsem si ty výtvory obvykkle jen nafotila. Zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Dětská kresba je nanapodobitelná. A Tvoje vnučka je toho dokladem.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jistě máš doma něco podobného nebo alespoň vzpomínku. Moje máma si schovávala výrobky všech 6 dětí.
      Krásný večer.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, dětské obrázky jsou moc krásné. Přeji Ti příjemný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, děkuji. Někdy se probírám těmi obrázky a musím říct, že koně neumím a vnučka je má dobře zmáklé.
      Já umím jen medvídka, ale sympaťáka.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Přiznám se, že moje "obrázky" ani zdaleka nedosahují úrovně mnohých dětí. To mi teda dáno fakt nebylo. Obrovským problémem ve škole pro mě byl třeba takový památníček 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já jsem jednou dceři nakreslila do památníku sýkorku k nějakému dobře myšlenému ponaučení a dodnes je ta kresba zdrojem veselí, pokud to dcera ukazuje rodině.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, obrázky dětí jsou kouzelné. I já si schovávám kresbičky našich vnoučat.
    Měj pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, to je dobře. Navíc ty děti pak mají pocit, že si toho obdarovaný váží.
      Pozdrav pro tebe do Jihlavy. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Dětské kresby jsou kouzelné.U mě končily všechny výkresy,co chodila vnoučata do školky a nižších tříd školy.Dělala jsem s nimi u nás doma výstavy.Natáhla jsem všude šňůry a kolíčkama přichytila.Mám je všechny uložený.
    Jiřinko,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, tak to ti moc chválím, pro děti je to jistě významné, když někdo obdivuje jejich výtvory.
      Hezkou dobrou noc Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,mám schované obrázky svých kluků,někdy si otevřu krabici,kde je mám uložené a prohližím a vzpomínám.Říkám si,jak ten čas letí,teď už jsou z nich dospělí mladí muži.Starší syn už bydlí sám,sice jen kousek od nás,mladší bydlí ještě semnou.Měj se hezky.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, to je hezké, určitě si ráda zavzpomínáš. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Maru, já jsem dobře udělala, že jsem tehdy téměř vše, co vzniklo rukou vnučky, fotila. Pa Jiřina z N.

      Vymazat