neděle 12. prosince 2021

Fotka

 Všimly jste si, milé KOČKY, že někdo vás vyfotí dobře a někdo ani náhodou? Já tvrdím, že když už mě někdo nafotí, tak dobře jen ten, kdo mě má rád.

Výjimka je má kamarádka Marcelka, která mě nevyfotí prostě vůbec, a to mě ráda má docela dost. Ale dá mi to najevo jinak. Že se o mne třeba stará natolik, že mě doprovází z chemky až domů, abych sebou někde nesekla.

Předvedu: tohle je fotka od mého kamaráda z dřívějška: ( je to hodně let! )


( správná Jiřina má být na zimu uskladněná ve sklepě )

a tohle má být fotka z Blois, kde se Marcele nepodařilo mne, coby královnu s jablkem a žezlem, vyfotit.Ono se to nepodařilo ani paní průvodkyni našeho zájezdu, kterou jsem pak poprosila o totéž.


 

A Marcelka ?, ta jen prohlásila: tak prostě královnou nebudeš.

No, nebudu. Škoda. Ale pózovat umím!

16 komentářů:

  1. Jiřinko, miluji tvé glosy, tvůj humor!
    Užij si radostnou adventní neděli a doufám, že nejsi v tom sklepě!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko,ty máš fotogenický,zajímavý obličej a co jsem viděla tvoje fotky všude ti to moc sluší.
    S královnou jsi mě pobavila.Mě nejlépe vždy vyfotil vnuk.To jsem měla kompakt a on ho dobře ovládal.Nejvíce fotografií mám z našich společných dovolených.Manželovi ani neříkám,jsem často bez hlavy,nemá sebou nikdy brýle na blízko a neumí koukat do hledáčku.Nevadí mi to.
    Měj hezkou adventní neděli

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, Tobě to vždycky sluší. Na té druhé fotce asi řádil nějaký duch, který to focení kazil.
    Měj pěknou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Já se děsně nerada fotím, jsem silně nefotogenická a neumím se ani tvářit nějak normálně inteligentně. Jednou jsem zkoušela profi focení, tenkrát jsem z toho byla nadšená, ale teď po tolika letech co fotím si říkám jak jsou ty fotky amatérský a plný chyb. Tím nechci říct, že já bych je nafotila líp, portréty by mne nikdy nebavily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy! Čím dál víc mám pocit, že tě někdy musím potkat na živo a vše, co tvrdíš, si ověřit na vlastní oči! - určitě si dáme rande koncem jara v Litomyšli u kávy. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Na fotkách, které sem dáváš, vypadáš dobře. Ani nevím,kdy mne někdo vyfotil stylem portrét.
    Jo - na občanku a to je děs.
    Víc jsem na fotkách - momentkách z nějakých akcí.
    S tím sklepem jsi mne pobavila - jsi vtipná!
    Měj hezkou třetí adventní neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Náhodou, já moc rád fotím roztřeseně. Jen se tahle technika zas až tak často nepoužívá při focení portrétů královen :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko,zase jsi mne pobavila!Na té fotce vypadáš fakt dobře.Já se nerada fotím,vždycky na fotkách vypadám divně,neumím se tvářit a výsledek tomu pak taky odpovídá.Přeju Ti moc hezkou adventní neděli.A do sklepa nechoď,je tam zima,hi hi!Marťa.

    OdpovědětVymazat
  8. Vážení a milí, ta první fotka je neplánovaná a líbí se mi, ta druhá - o tu jsem fakt hodně stála a jak to dopadlo?
    Tak jen doufám, že jsem některým z vás vyloudila úsměv na tváři. Dnes od rána svítí nesměle sluníčko a já mám hnedka jinou náladu.
    Hezkou neděli vám všem. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. 🥰 Jiřinko,to jsi mě pobavila😁, úžasné,no nemůžeme být všichni královny 👍

    OdpovědětVymazat
  10. Zase o kousek prodloužený život, fakt jsem se smála. díky 😁😀

    OdpovědětVymazat
  11. Jiřinko, moc ti to na fotce sluší i na té rozmazané...to je vlastně umělecké dílo. To se hned tak nepovede. Přeji Ti krásný a klidný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi kočka…perfektne urobená 😊

    OdpovědětVymazat
  13. Neděle pomalu končí a já vám, milé KOČKY, chystám z dnešního odpoledne reportáž. A díky, že jste na můj blog nakoukly.Vaše Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  14. Jiřinko, s Tebou je sranda... Já když někoho fotím, chci ho vyfotit tak, aby tam byl dobře. Můj muž ne, to má každý zavřené oči, nebo je bez hlavy apod. Pá Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, mám kamarádku, která jezdí do daleké ciziny a ta když přiveze fotky, tak tam má sice na rozdíl ode mne plno lidí, ale taky mají jen jednu ruku nebo nohu a půlka jich chybí.
      My s mužem, když něco spolu fotíme, každý z nás má jiné fotky, on fotí vše, co je rezaté a samý drát, já pak ,,bouračky,, - jak nazývá památky.( no, pravda, mnohé české památky k tomu výrazu nemají daleko )
      Jiřina z N.

      Vymazat