čtvrtek 30. prosince 2021

Sečteno a podtrženo

 Jako sršni mě občas přepadnou utkvělé myšlenky a musím jít udělat příspěvek na blog, obvykle k tomu sednu večer, kdy si normální lidi pustí televizi nebo film, případně si otevřou lahvinku a nebo si pustí pusu na špacír. A teprve později uvažuji, zda je to dobrý nápad a zda nebudu ostatním pro smích ( ale - já přeci leccos vydržím ).

A tak se stalo, že mne napadlo udělat shrnovací článek za tento podivný rok 2021. Vlastně oproti původnímu plánu byl krapet jiný, něco se podařilo a něco ne, i tak však byl na události bohatý a tak díky za něj. Jen si přeji, aby ten další nebyl o nic horší!

Tady a teď vypíchnu jen cestovatelské počiny, kterých jsem se dopustila a nakonec, když se tak ohlédnu  ( opatrně, abych si nezablokovala krk ) nebylo toho málo! Sluší se poděkovat Janě a Marcele, že mě na té cestě provázely a dělaly mi společnost a také jednou i kamarádka Jarmilka s námi vážila cestu.

Rozhodně zvláštní poděkování zaslouží i mnohé blogerky, které mě povzbuzovaly a dodávaly mi sílu v mém snažení v soupeření s Vetřelcem, ale toho ignoruji a tak se o něm nebude právě teď bavit, ať ví, že se má sbalit a táhnout dál, stačilo.

Některé z mých letošních výletů zde i obrazem:

Teplice v Čechách: květen




Plzeň: květen






České Budějovice: červen




Olomouc: červenec








Mariánské Lázně a okolí: červenec





Polsko: srpen







Švábsko: srpen








Tulln: září




Skály v Tisé: září



Veveří: říjen




Loreta v Kosmonosích: říjen



Veltrusy: říjen



 a další, mnohé jiné...







Zvláštní poděkování patří mému manželovi, že mě dost často vozí autem po republice a zatím ty mé spanilé jízdy obvykle dobře snáší...
Tak jsme to shrnuly, milé KOČKY, a tady začneme koukat zase dopředu...

15 komentářů:

  1. Jiřinko to je moc hezké shrnutí navštívených míst. Můžu říci, že jsi toho stihla opravdu hodně. Jsi rodilá cestovatelka a máš krásné vzpomínky a já děkuji, že nám mnohdy ukážeš i místa, kam se my nepodíváme, ať už je to z finančních, zdravotních nebo jiných důvodů. Koukala jsem, že jste navštívili i Křížovou cestu v Jiřetíně pod Jedlovou. Když jsme tam byli jednou dopoledne naposledy, tak ač je cesta spíše na severní straně Křížové hory,tak jsme tam viděli zmije a manžel prohlásil, že tam už ho nikdo nedostane...Při tom je tam krásně a já jsem přes ni chtěla jít na Jedlovou. Moc hezké fotografie jsi vybrala do příspěvku a vtipný je i slovní doprovod. Děkuji ti a přeji ti krásné poslední dny tohoto roku a ještě mnoho cestovatelských zážitků v roce novém a hlavně ať zvítězíš nad Vetřelcem. Ten ať už konečně zmizí a nevrací se!

    OdpovědětVymazat
  2. Stihla jsi toho tedy hodně a taky krásně nafotila.
    Tak ať máš příští rok zrovna tak bohatý na svoje výletování. A hlavně ať ten blbý Vetřelec už
    zmizí do ztracena.
    Klidný předposlední den tohoto roku, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný souhrn. V tomhle srovnání jsem vlastně pecivál, který chodí a jezdí pořád na stejná místa :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já, Petře, jezdím ráda na nová místa, ale stane se, že mě osud donese na nějaké místo podruhé i vícekrát a taky se tomu nebráním, ale nevyhledávám to až na výjimky schválně a přitom - jinam ne a ne se dostat. Ale snažím se o nápravu a když něco chci, tak za tím jdu.
      Bohužel s tím cestováním se to spustilo pro mne pozdě, některé destinace už nestihnu.Ale navadí. Tak na to čučím třeba v telce. Nikdy mne nelákaly tropy ani džungle, ale na Nový Zéland bych se i teď dala zlákat, jen sehnat sponzora?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Já letos dala jen ten Ysperklamm jako jedinou novinku. Jinak jsem na tom stejně jako Čerf. I když letos vlastně byl jeden výlet do Mšeného i s neplánovanou zastávkou v Roudnici. Ale jinak to byla moje klasika Dobříš, Mníšek, Praha. Mělo toho být víc, ale bylo mi zrušeno.... Tak doufám, že ten nastávající rok bude už konečně trochu normálnější!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zato to byl výživný výlet a neměl chybu.Ještě dnes si vzpomínám, jak jsi ho popisovala. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Hezké shrnutí letošních výletů. Dnes dopoledne mě napadlo něco podobného, článek jsem napsala až odpoledne.
    Přeji Ti hezký večer. R.

    OdpovědětVymazat
  6. Vážení a milí, milé KOČKY, shrnula jsem to velmi nedbale, protože toho bylo daleko víc, ale nelze do jednoho článečku sesypat všechno najednou, i tak toho bylo oproti očekávání docela dost. Při té příležitosti vám všem popřeju klidný a zdravý rok 2022, jak ve vztazích, tak v práci a v osobním životě.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Nedávno jsem byla nucena vyslechnout jednu dámu - fňuknu. Co chtěla, co plánovala, co nešlo, co nemohla, a že všechno stojí za ...
    Asi jí pošlu odkaz na tvůj blog. Aby viděla, co se mohlo a dalo a to i s vetřelcem.
    Růženko, že srdce ti každý ten cestovatelský počin přeju!
    Měj hezký podvečer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, a kdyby ta dotyčná věděla, kolikrát si něco naplánuju a jak pak ráno, když musím vstát, sama sobě spílám, co jsem to zase vymyslela a raději bych spala dál a pak - když vylezu a překonám lennost, jsem ráda, že jsem to nevzdala a nevlezla zpátky pod duchnu...každičký, i malý výlet, mi dělá radost.Koneckonců to občas je vidět i tady na blogu.
      Helenko, pěkný a povedený rok 2022 celé tvé rodině! Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,je až neuvěřitelné,co jsi všechno za ten končící rok stihla.Krásná,zajímavá místa.
    A přeji Ti splnění všech cestovatelských plánů,která máš na nový rok.
    Cestování a výletům zdar.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, nápodobně, ať se nám i ten následující rok podaří udržet si normální život a řád. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Teda Jiřinko, nádherný souhrn roku a úžasné fotky. Spoustu příspěvků mi během roku uteklo, takže jsem se pokochala až nyní.
    Přeji hodně elánu do dalšího cestovatelského roku. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji ti a tobě přeji bezpečné cestování po republice v rámci zaměstnání a krásné výlety s Mírou, pejsanem a přáteli či s rodinou. Jiřina z N.
      Zrovna před chvílí jsem dělala nástřel míst v ČR, která chci v r.2022 vidět a navštívit.
      Budeme mít co dělat, hihi.

      Vymazat