středa 8. prosince 2021

Strach

Prosím tě, co se klepeš, z čeho máš strach?

-  Hlásili v rádiu, že má přijít obleva!


Milé KOČky, tak to chodí, jednomu se nelíbí mráz a druhý? - co by za něj dal.

18 komentářů:

  1. :o)
    Jiřinko, děkuji za veselé ráno a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jsem ráda, že kousek sněhu pobavil Pac a husu Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Pěkní sněhuláčci. Mně nějak nyní nebaví chodit ven. Foťák odpočívá. Přeji hezký den. Dnes má u nás svítit sluníčko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, to zas přijde, já sama se od včerejška odhodlávám dát si pauzu od všeho a nedělat vůbec nic.
      Tak uvidíme, kdo zvítězí, zda lenost nebo aktivita. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Postavíme sněhuláky, bambulaté pajduláky ....
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, pravý, český sněhulák musí mít nos mrkvičku, knoflíky a v ruce větvičku. Viď?Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Mají “jepičí” život😉—

    OdpovědětVymazat
  5. Ani se jim nedivím.....Moc hezká fotka.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, mohla být lepší, vezmu si z toho ponaučení. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko to je moc hezké a vtipné. myslím si, že nám paní Zima ještě ukáže co umí, hlavně v lednu a únoru. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko, to aby tu nebyly samé zájezdy. hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,hezká fotka.Mě se taky nic nechce,příjdu z práce a jsem ráda,že jsem ráda.Vstávám o půl páté a a celý den toho mám dost.Ale to bude dobré a vše doženu.Když nejde o zdraví....Hezký večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, až bude zase svítit sluníčko, naskočíme do jiné nálady, budeme veselejší a optimističtější.
      Já tomu říkám medvěd v zimě, zalézt pod deku s knížkou a hrnkem čaje kousek vedle.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Moc pěkná fotka,sněhuláčci jsou úžasní.
    Já raději mírný mráz.To mokro,co je nemám ráda.Zítra má sněžit,těším se.A jsem zvědavá,zda i u nás.
    Jiřinko,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, pokud mě nic nepudí ven, tak mi vlhko nevadí, ale jinak to mokro nemusím.Zimu mám ráda, když je mráz, sníh, modré nebe a svítí sluníčko, třeba na Šumavě...
      Ale tady u nás zima nebývá tak krásná a proto se vždy těšívám na jaro, které tu nastává dost brzy.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jo, zavděčit se každému, není možné.....

    OdpovědětVymazat