středa 22. prosince 2021

Stromeček

 Nedávno jsem ho odstrojila a odnesla do sklepa a je tu s námi zas - kdo? -

přeci vánoční stromeček!

Milé KOČKY, 

nevím, jak vám, ale mně ty roky letí čím dál rychleji:



Ano, přiznávám, finišuji a hledím, abych měla vše alespoň za tři, neboli za dobře, a co pak? udělám si večer horký čaj a podívám se na blogy, co se kde událo nového, pauza skončila! Já bych bez vás, milé KOČKY, dlouho nevydržela.

20 komentářů:

  1. Máš krásný stromeček.y máme živou jedli a letos jen jednoduché zdobení. Krásný čas předvánoční Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, na tvůj krásný stromeček nemám, ale my ten náš máme hodně let a já ho mám ráda.
      V malém bytě pro dva, úplně nám stačí a nekape z něj smůla.
      Hezký čas do Vánoc přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Že to strašně letí, to Ti potvrzuji. Nějak ten rok moc rychle utekl.
    Stromeček máš moc krásný !
    Klidný předvánoční den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, taky ti přeji už jen pohodový čas. Myslím si, že shonu a vypětí už bylo dost.
      Chtělo by to do lesa na procházku a trochu sněhu? Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Souhlasím, s věkem mám také dojem, že Vánoce jsou stále ďřív😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, ale, že to uteklo, na dnešek byla nejdelší noc a už by se to mělo zase otočit a přibývat světla.
      Zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Máte krásný stromeček. My ho vyndáme z válendy, máme jen ten malý, který byl původně jen pro panenky, ale nám se zalíbil a stačí nám.
    Máš pravdu, že čas letí čím dál rychleji. I šest týdnů, co má pán s batůžkem nohu v sádře, rychle uteklo a zítra jde na sundání. Doufám, že se mu noha hezky zahojila a pak budeme rehabilitovat.
    Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, můj manžel mu říká přeplňovaný.
      Dnes je to přesně 4 roky, co jsem u mladých upadla a narazila si žebra a do začátku února jsem měla velké problémy. Tak přeji pánovi s batůžkem, aby už měl pokoj a nic ho nebolelo.Navíc má doma anděla, který mu pomáhá!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Stromeček je kouzelný, ty ozdoby mi připomínají moje dětství. Krásné Vánoce, milá Jiřinko! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také přeji vám všem do J.n.N. krásné a pohodové vánoční svátky a bílou zimu, aby se kluci mohli vyřádit.Janinko, většina těch ozdob jsou z doby, kdy má dcera byla dítě.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Stromeček je moc hezký, u nás se bude zdobit zítra. Přeji klidné svátky a dobrou pohodu. Měj se hezky, zdravím 🌳

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já jsem ho strojila už minulý týden ve středu, dokud jsem měla prsty na rukou trochu v pořádku.
      Hezké svátky a klídek přeji. Nějaké to setkání s blízkými! Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, moc tě zdravím, chválím stromeček a přeji pohodové finále.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, užij si pár hezkých dní, než zase budeš muset řešit pracovní věci.
      Procházka s pejsanem bude? Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, letí to i nám. Mám pocit, že každý rok je rychlejší a rychlejší. Máš hezky nazdobeno, nás to čeká zítra. :o)
    Měj krásný večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, tak ať se vše podaří a užij si klidu v domácím prostředí. Já jsem jeden dárek nadělila včera, bude na blogu 25.12.
      Bohatého Ježíška tobě i Mírovi. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,máš krásný,veselý stromeček.
    A přeji Ti i takové Vánoce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Jitko i já tobě přeji hezké svátky. Do nového roku si budeme přát zdraví...Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, máš krásný stromeček. Nejlepší je ten sněhulák, má správnej nos. Hezký večer. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moje dcera dostala asi jako dvouletá obrovskou krabici s těmi barevnými sněhuláky a špičkou - sněhulákem. Bohužel je máme hrozně dlouho, mnozí se rozbili a zůstali asi jen tři a ta špička.Opatruji je jako oko v hlavě a snad ještě několik let budou dělat na stromku parádu.Hezké Vánoce přeji i tobě a tvé rodině. Jiřina z N.

      Vymazat