sobota 15. ledna 2022

Hádanka 4

 Ani touto hádankou vám, předpokládám, milé KOČKY, hlavu nezamotám:

Kdyby to někdo přece jen nepoznal, pak tu jistě budou zasvěcené komentáře a vše vám to někdo vysvětlí, že?











Stověžatka jedna, z každého úhlu jiná a vždy zajímavá.

13 komentářů:

  1. Jiřinko, na radniční věž jsem lezla v pokročilém stádiu těhotenství a muž mi to nechtěl dovolit :o)
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jelikož asi mimino teď doma nemáte, bude to již více pátků?
      Já jsem tam jednou byla i na velice zajímavé výstavě o 10 nejstarších kostelech v Čechách.A jak je u mne už zvykem, pak jsem je všechny musela navštívit a manžel měl co řídit!
      Ahojky Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, tipuji Staroměstskou radnici. Její model kdysi slepil manžel z papíru a kluci ho měli v pokojíčku.
    Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, pamatuji si, když hoši a chlapi dělali modely hradů a různých staveb.
      Krásné dny přeji do Jihlavy. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak snad se nepletu. Na první fotce to by mohl být kostel sv. Mikuláše na Staroměstském náměstí a to ostatní je Staroměstské náměstí, pohledy ze Staroměstské radnice. Tam jsem si jistá i když jsem v Praze hodně dlouho nebyla. Přeji Ti krásný zbytek soboty a pohodovou neděli.

    P.S. Omlouvám se smazání původního komentáře, ale měla jsem tam díky překlepu hrubku, za kterou bych se musela stydět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, krásně jsi to vystihla, dnes už je to tam trochu jinak, přibyl Mariánský sloup - ale i taková starší fotka může někoho pobavit.
      Snad bude i u vás, na severu, konečně pěkné, zimní počasí. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, uhodnuto už je... Moc hezké fotky, hlavně s těmi průhledy. Moc pozdravuju. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já to obdivuji, jak asi musí ta města vypadat z letadla nebo viděno očima ptáků?
      Měj se moc hezky Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Na Staroměstské radnici jsme byli kdysi jako studenti, pak už jsem tam nelezla, ale samozřejmě náměstí a dominanty Staroměstského náměstí jsou známé. Nádherné pohledy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, díky. Vystoupat spoustu schodů už mi dělává problém, to na Jindřišské věži je výtah, tam se mi to líbí moc!
      Na Kraví Hoře u rakouských hranic jsme lezly s kamarádkami po normálním žebříku a v polovině rozhledny jsem dostala strach, že spadnu, to byl horor. Dnes je tam schodiště a parádní výšlap s výhledem na Alpy, když máš štěstí na počasí.Manžel tehdy hlídal dole batohy a myslím, že byl rád, že nahoru nemusí.
      Zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,poznala jsem Staroměstské náměstí,když jsme byli v říjnu,byli jsme tam.Od té doby jsme zase nebyli,snad se letos dostanu a podívám se na další krásná místa.Moc krásné fotky Prahy sem dáváš,děkuji.Měj se moc pěkně!Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mne je to radost, že se mohu podělit o své výtvory, KOČKO! Jiřina z N.

      Vymazat