pátek 14. ledna 2022

Hádanka 3

 Ať je nějaká změna: milé KOČKY, tady to také nebudete mít těžké, nebo ano?







Já jsem tu byla poprvé kdysi počátkem května a všude kvetly a voněly šeříky a moc se mi tu líbilo. Manžel mě sem tehdy doprovodil a nějak to tam se mnou vydržel. On tedy není příliš romantik.

11 komentářů:

  1. Je to už spousta let, co jsem byla na Vítkově. Loni jsem v Karlíně přemýšlela, jestli se dá dojít kopcem nahoru, cesta tam je, už vím...
    Jiřinko, měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, až pokvetou šeříky, zajdi tam. A opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Socha J. Žižky na Vítkově. Hezké fotografie. Měj prima den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko, tak jsem udělala pár příspěvků Hádanek a ,,prodám,, starší fotky.
      Pac Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Byli jsme tu naposledy,když byla vnoučata malá.Jezdili jsme s vnukem kvůli rovnátkům do Prahy na zubní.
    Krásně jsi Jana Žižku nafotila.Je to největší jezdecká socha u nás i v Evropě.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, proč nepoužít fotky z doby, kdy jsem blog ještě neměla? A kolik toho lidem připomenou? Měj se hezky a opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. I já jsem poznala sochu J.Žižky na Vítkově. Musí být odtud krásný výhled na Prahu.
    Přeji Ti pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, a je vidět z mnoha míst Prahy.
      Pa a přeji příjemné chvíle s panenkami. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Milé KOČKY, jste - jak jinak - dobré.Ještě pár dní mám hádanky a pak už tu bude zase nějaká aktualita a do té doby mohu polehávat. Ať se vám všem dobře daří a máte hezké, slunečné a pokudmožno zdravé dny. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Tady jsem byla docela nedávno. :) Mám odtud i natočené kousky ve videu. Hezký den.

    OdpovědětVymazat