pátek 25. února 2022

Zblízka

 

Kytici, kterou jsem od zetě dostala v sobotu, jsem si dnes, 

milé KOČKY,

prohlédla pěkně zblízka, zkusila jsem ji i nafotit a výsledek si zde můžete prohlédnout.

V této nejisté době poskytuji něco hezkého, snad nám vydrží naděje, že nebude hůř.

Gerbery a karafiáty a ty mně neznámé bílé kvítky pořád vypadají krásně, 























ale růže už začaly vadnout a klopit těžké hlavy:








jako by mi chtěly říct, že každá legrace a každá krása někdy končí...

přeji vám všem pěkný víkend bez ošklivých zpráv.








8 komentářů:

  1. Jiřinko to jsou krásné záběry nádherné kytice. Ty neznámé květy to je asi eustoma. Hodně se teď do kytic přidávají, protože dlouho vydrží. Doufejme, že nás čekají příjemné jarní dny a že se konflikt z Ukrajiny nebude šířit dál. Bojím se, co bude následovat dál. Přeji ti příjemný den a hlavně ať je lépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, jsem z toho taky rozvrkočená, ale snažím se zachovat klid.
      Hezký večer Jiřina z N.
      ráno jsem zkoušela komentáře a nešlo mi to...

      Vymazat
  2. Jiřinko, dostala jsi krásné kytičky, to potěší. Naše nejmladší, Adélka,když jí dali telefon, aby mě popřála k svátku, pravila - babi, já Ti přeju,ať ...ticho...ať se Ti líbí děda :o):o). Hezký den. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děti jsou úžasné, občas lituji, že jsem si nezapisovala hlášky dcery a vnuček, ale některé si pamatujeme i do dneška...Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Pěkné podívání hodně zblízka. Květiny nikdy nezklamou.
    Klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, koukala jsem na to jako nějaká beruška, pěkně zblízka a svítilo mi na to sluníčko...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,byla jsem nemocná,nechodila jsem na PC,tak komentuji až teď.Květiny,co jsi dostala jsou krásné.Já ráda dostávám květiny i si je často kupuju,jak se říká,květinou nic nezkazíš.Přeju klidný víkend,i když o klidu se tedy rozhodně mluvit nedá.Doufejme,že bude lépe..ach jo.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, taky jsem si říkala, kde asi dlíš, že tu nejsi a on se o tebe pokoušel covid? Já jsem pár dní rovněž měla na hraně a trávila jsem hodně času v posteli s knížkou. Jiřina z N.

      Vymazat