sobota 12. února 2022

Navečír

 Už jste byly, milé KOČKY, na Mělníku večer?

Nebyly? tak pojďte se mnou, na chviličku vás k zámku vezmu:







Ale, mezi námi, lepší je sem zavítat v létě, sednout si nad Soutok s Ludmilou ( nemyslím jen tak nějakou Ludmilu, ale zdejší vínečko ) a užít si to.







20 komentářů:

  1. Jiřinko, když už jsem se ze tři hodinky prospala,taková procházka není špatná. Moc za ni děkuji,hezké fotografie a tu Ludmilu bych si dala určitě také,v zimě by nebyl špatný svářeček. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluvíš mi z duše, je to tak. Víno a nebo svařák k tomu patří. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, krásné fotky z míst, která dobře znám a možná je už ani tak jako ty nevnímám. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já na vše pořád koukám, co bych ještě mohla vyfotit a manžel se mi směje, v Mělníku jsem byla poprvé v r.1970 pro kočárek LIBERTA, hihi.
      Pozdravuji Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, moc děkuji za krásné večerní fotky.
    Za tmy ne, ale zapadalo slunce a my seděli na terase (já se sklenkou), řidič nemohl. Je to pár let, ale na tu krásu a pohodu stále vzpomínáme...
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já si zase pamatuji, jak jsme si tam s mužem a dcerou dávali prstruhy a já vínko a koukali dolů na řeku, to jsme ze Šluknovského výběžku, kde jsme tehdy bydleli, jezdívali na návštěvu manželových rodičů do N.
      Ale je to hrůza let. Jiřina z N.
      Hezkou neděli.

      Vymazat
  4. Jiřinko,krásné fotky.Neznám Mělník,nebyla jsem tam,ale městečko je to pěkné.Přeju krásnou sobotu i celý víkend.U nás vylézá sluníčko,tak bude asi pěkný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, nahoře je historická část, ale jsou tam i místa pěkně zpackaná za totáče, jako v mnoha městech, kdy se dělaly krabice a nedodělky na tebe cení zuby dodnes.
      Špatně to nesu. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásné fotografie Jiřinko. V Mělníku jsme byli, ale cesta k nám je vlakem složitější a tak večer už jsme byli na cestě domů. Je fakt, že večerní město je takové jiné, tajemné a snímky opravdu zajímavé.Moc hezké fotografie.Přeji ti prima den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, k posezení nad Soutokem by to chtělo někde přespat, abyste nemuseli ( a při dnešním stavu Českých drah by to byl oříšek ) hned domů. Krásnou sobotu. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, Mělník neznám a tak jsem se ráda podívala. Je hezký i večer.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, je to věnné město českých královen a od zámku jsou hezké výhledy.
      Ahojky, KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. V Mělníku jsem nebyla, takže si mohu akorát tak zpívat ,, vím, kde se stýká, tam u Mělníka tok řeky Labe s Vltavou. No ale přeci jenom ho trošičku znám z fotek od Vyzobané slunečnice a teď jsem se prošla prostřednictvím Tvých fotek i městem večerním.
    Pěknou sobotu, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, je to naše okresní město a jezdím tam docela často a ještě častěji přes toto město, když jedeme na sever nebo na západ.Navíc to mám busem zadara. Na blogu už jsem Mělník dávala snad v každé roční době a nejraději mám podzim.
      Pac Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Teď vidím, že navečer je v Mělníku moc hezky:) Už nějakou dobu tam plánujeme výlet, teď jsi mi to pěkně připomněla :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, nech si to na jaro, až pokvetou ovocné stromy! a bude pěkný výhled na Říp.
      Hezký den ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, v Mělníku jsem nebyla ani navečír, ani ráno... Až s Tebou teď, takže ď. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já teď čtu 5 vypůjčených knížek Vladimíra Neffa Sňatky z rozumu a už hltám třetí díl a tam, když něco slaví, pijí mělnické.
      Vinice pod zámkem a jinde v okolí se mi dobře fotí.
      Hezký večer. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Pěkné místo, kde jsem nebyla ani ve dnem natož večer. Miluju večerní letní posezení. Moc pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, pohled na soutok Labe a Vltavy od zámku je vyhlášený. A jak vidíš, i na plavební kanál.
      Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat