pátek 11. února 2022

Staveniště

 Milé KOČKY, jestlipak některá uhodnete, kde se nacházelo toto staveniště? pro zkušené to nebude těžké...



Já raději nebudu ani naznačovat, přeci vás nemohu podceňovat.

A přiznám se, že to fotil můj manžel, já cvaknu raději něco hezkého a toto, v této fázi rozpracovanosti, moc krásné není.

17 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Napsala jsem tip, ale přišlo mi to jako nesmysl, tak jsem to smazala. Vůbec netuším. Nejspíš někde v Praze, kde vedou tramvajové koleje.

    OdpovědětVymazat
  3. Tuším Florenc, ale jistá si nejsem. Tam se často nedostanu...
    Jiřinko, měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Prahu moc neznám a tudíž nepoznám.
    Jiřinko,hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Tak toto je naprosto nad mé síly :-).
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Sokolovská? Vzadu vidím most magistrály a jestli to je tak jak si myslím, tak by to měl být východ z metra Florenc. Ale v těhle končinách Prahy jsem nebyla už od doby, co kamarádův šéf přestěhoval obchod na Smíchov a já za ním jezdím na drby tam. Takže jen tipuju... ale místo mi je hodně povědomé

    OdpovědětVymazat
  7. Kousek od saď … pak na” Poříčí dítě křičí”… od Florence, zastávky metra 😁. Několik let cesty do práce první linkou metra se vytiskne hluboko do paměti😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Poříčí jsem rok prodávala v takovém malém sportu. Bylo to jen o pár vchodů dál od budovy dnešního Mezinárodního olympijskéhu výboru. Dřív tam taky sídlily vrcholové sportovní orgány. ostatně to Na Poříčí dítě křičí, ženská drhne schody... jsme si vždycky zpívali když jsme uklízeli :D

      Vymazat
    2. Já jsem, Vendy, zase pracovala asi 16 let Na Poříčí 5 a 7, naproti YMCE.Kousek od kostela naproti Kotvě.To už ani není pravda. Dojížděly jsme s kolegyní vlakem na Masaryčku a později na Hlavní, odtud pěškobusem.Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Přiznám se, že netuším, ale ty nám to určitě prozradíš.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  9. Byly jste všechny blízko, ale nejvíc se trefila Vendy, také Renátka, šly na to logicky a mám z toho radost, já sama jsem původně myslela, že to manžel nafotil před bývalým Rudým Právem, ale tam nejezdily tramvaje.Tak mi to odpusťte, ale i takové obrázky může občas člověk ulovit v hlavním městě.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná kdyby na záběru byl vidět kousek hotelu Atrium (Hilton) tak by to bylo o něco jednodušší. I pro ostatní. Nejvíc mi napověděla ta magistrála a pak ten poslední rohový dům za ní, který tvoří konec ulice Na Poříčí, magistrála jí přetíná a dál už pokračuje skoro až do Vysočan jako Sokolovská....

      Vymazat
    2. Vendy, taky mi chvíli trvalo, poznat to, kde to vyfotil, ale magistrála nakonec napověděla, jinak jsem brala hlavně tu budovu metra za základ. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,přiznám se,že jsem nevěděla.Hezkou sobotu.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě, Marťo, původně spletla ta proluka, které jsem se chytla a říkám si, to je asi zbourané Rudé Právo, ale tudy vedly koleje? divné. Nu a pak to přišlo...
      Sama jsem to měla těžké uhádnout. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Asi někde v Praze, trochu mi to připomnělo stanici metra Florenc, kde jsme vystupovali, když jsem jeli na Žiškov. Tam už to bylo všelijak rozkopané tenkrát, ale jistá si stejně nejsem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trefila jsi hřebík přesně na hlavičku. Jiřina z N.

      Vymazat