čtvrtek 3. března 2022

Ohlédnutí

 

Že mi Růženka nejde z hlavy, tak jako mnohým z vás, 

milé KOČKY, 

usoudila jsem, že sem dám pár fotek  - výběr z mnoha, pořízených při mé poslední návštěvě Jihlavy.

Tudy ona chodila, nejen tady fotila a určitě si našla okruh svých sledovatelů, ráda jsem se počítala mezi ně. 

Projdeme se středem města také?























13 komentářů:

  1. Jiřinko to jsou krásné fotografie i vzpomínka na Růženku. Odešla tak náhle, že jsem se s tím také ještě nesmířila. Cena už ti vkládám komentář po čtvrté, tak doufám, že tento už zůstane. Zatím mi každý po odeslání zmizel. Přeji ti příjemný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oprava
      : Dneska...asi to dělá tento mobil. Na tom starém se to nestávalo. Jen tam nedrží baterka a nejde ji vyměnit..😒

      Vymazat
    2. Járo, byla to tak prima žena, skromná, chybí mi tady. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ráda, Jiřinko, protože na Růženku taky stále myslím...
    Děkuji za procházku a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem se ráda prošla městem, které měla Růženka moc ráda. Nějak to pořád nedokážu vstřebat. Měj se hezky 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, je nás jistě víc, komu chybí a bude chybět. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Hezky si zavzpomínala na Růženku.V Jihlavě jsem byla nedávno a šly jsme s vnučkou na stejná místa.Je tam krásně.
    Jiřinko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ano, pamatuji si vaši jízdu s vnučkou a psíkem. V Jihlavě můj manžel jde vždy jen do ZOO a já ráda courám kolem hradeb a po městě, mohla bych na hradbách někde i strašit, ty se mi líbí.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, hezké fotky z míst, které měla Růženka tak ráda. Do Jihlavy jezdím pravidelně a až tam pojedu příště, určitě si na Růženku vzpomenu.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, já doufám, že se do Jihlavy ještě podívám a že už ta lešení budou pryč. Je to moc pěkné město, když jsme jezdívali do Slavonic, tak se zastávkou buď v Jin.Hradci nebo v Jihlavě - podle toho, kudy jsme to brali, neb nemáme rádi stejné trasy. Ahojky, KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, ahoj. Hezké fotografie, taky na Růženku myslím. Já jsem v Jihlavě byla jen jednou. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat