pondělí 7. března 2022

V Bretani - nakouknutí třetí

 Bretaň - zastavení třetí a zatím naposledy, milé KOČKY?

dnes použiju fotky z ,,pohřebiště,, lodí a zajímavého místa na pobřeží.

Stala se mi tam taková nemilá věc: v jednom malém, historickém městečku s hradem se mi vybily baterky do foťáku a co myslíte, kde jsem měla náhradní: v autobuse, který byl zaparkovaný v moderní části města a přijel za námi až pozdě odpoledne, tak si to holt musím pamatovat! Nebo bych se tam musela jet podívat znova a to mi nyní tedy opravdu nehrozí.






















Přiznání: většinu těch názvů obcí a městeček si vůbec nepamatuji, protože stejně nevím, jak se to čte, ale jsou mezi nimi výjimky, které nezapomenu, i když se mi líbilo všude, jak už je mým zvykem:

především to byly: 

Nantes, Saint Malo, Quimper, Concarneau,  Carnac, Menhir d'Er Grah v Locmariaguer, bydleli jsme v Benodetu, odkud jsme denně busem vyjížděli na výpravy. 

( připravuji příspěvky na blog obvykle tak týden dopředu, pokud nevsunu nějakou aktualitu a na posledním Objektivu mi vyrazili dech, kdy jsem s překvapením hleděla na jejich bretaňský příspěvek, ale opravdu jsem se nezmohla na to, ty moje tři díly smazat a nebo je odsunout na jindy, prostě máme s ČT stejný vkus, hihi)



9 komentářů:

  1. Jiřinko, fotografie jsou hezké, ale smutné. Všechno jednou doslouží. Lodě se mi zná časem odnese voda. Kdo ví. Klidně dny ti přeji a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oprava: Lodě si možná časem vezme voda.��

      Vymazat
    2. Járo, podle mne to k tomu moři patří, v Chorvatsku jsem naopak fotila podobné kousky, které teprve stavěli.
      A v Bretani mají v kostelích klenbu jako obrácenou loď.
      Taky přeji hezký týden. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Tak baterie, to je černá můra všech fotografů... Komu se to alespoň jednou nestalo...
    A mám zkušenost - jedno místo, hodně pohledů. Pokud to tedy není zrovna Eiffelovka :o)
    Přeji hezké pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, v tomto případě jsme byla velmi zklamaná, že jsem neměla náhradní baterky sebou, městečko bylo na poloostrově a bylo rázovité, zakonzervovaný středověk a já bez možnosti udělat obrázek.
      Hezký večer.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Já mám takové fotky ráda. Nic netrvá věčně.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, taky se mi to tam zdálo zajímavé.Být tam se mnou manžel, fotí ještě teď, on co je rezaté nebo na rozpadnutí má rád na fotce. Asi proto se mnou vydržel tak dlouho.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Hezké fotky, ale jde z toho tak trochu mráz po zádech... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to vypadá jen zdánlivě divně, vlastně na tom vidíš, že si kdysi někdo dal pořádnou práci s lodí, která léta sloužila a prostě už dosloužila.Mořská voda je dost agresívní a tak i ty lodě dostávají zabrat.
      Jiřina z N.

      Vymazat