neděle 6. března 2022

Zpátky do Bretaně

 Dnes se ještě zastavíme v Bretani, co říkáte, 

milé KOČKY?

Však nikam nespěcháme a uděláme si pohodovou chvíli:



















Jestli tam, v dálce, za mořem, vidíte sochu Svobody, tak to vidíte správně, ano, protože mezi Bretaní a New Yorkem je jen slaná voda. Hodně slané vody.

( zatímco chlapi šli do opevnění po Němcích z II. sv.války, já jsem se s kamerou a foťákem toulala po skalách a snažila jsem se zapamatovat si ducha tohoto místa).

11 komentářů:

  1. Určitě bych i já objevovala tuto krásu raději, nežli vojenské záležitosti.
    Moc krásné fotky, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, viděla jsem tam fotky nafocené v zimě, jaké jsou tam cákance moře na skaliska, to by byly fotoúlovky. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Naprosto luxusní fotky, Jiřinko!
    Užij si neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, díky, čtu si o Toskánsku a konfrontuji s mapou, kudy se hrdinové knížky ubírali. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. To jsou výhledy …nekonečný obzor…pocit nekonečna… přitom zde skončilo za války tolik lidských osudů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, tolik hrobů z I. i ze II.sv. války a stále to lidem nestačí.Kdyby tak vojáci mohli říct, běžte si to vyřídit sami mezi sebou - těm nahoře!
      Pěkný příští týden ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko to jsou překrásné fotografie. Rakové jsi moc pěkně nafotila a fotit ptáky v letu není vůbec jednoduché. Krásné fotografie mě opravdu potěšily. Přeji Ti klidný nedělní večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, tam sis musela na případnou svačinu dát hodně pozor, aby ti to nevyrvali od pusy.
      Tvrdí se, že v Bretani je nejstarší hornina na evropském kontinentu. Já to sice nepamatuji, tolik mi zas není, ale věřím tomu.A je tam hodně majáků, které je také fajn vidět.
      Tak zase zítra na viděnou. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, moc hezké fotografie z krásných míst. Jak dlouho jsi tam byla ? Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tyhle zájezdy jsou obvykle na 9 dní, ale musíš něco odečíst, protože jednu noc tam jedeš a jednu zase zpátky a cestovka to počítá jako den.To jen ve Skotsku jsme byli asi 12 dní, ale tam je o chlup dál.
      Krásný týdne přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Thank you for providing this information, dont forget visit our page

    ittelkom surabaya

    OdpovědětVymazat