čtvrtek 31. března 2022

Výzva - aneb

 Moji milí a oblíbení blogeři a blogerky, dovolte mi vypsat Výzvu s tématem Moje oblíbené místo:

které místo vyberete a jestli to snímky doplníte je na vás. Schválně neuvádím, co všechno to může být, protože věřím ve vaši fantazii, invenci a kreativitu, věřím, že máte takové místečko, kam se rádi vracíte či alespoň v mysli ho často navštěvujete. ( budu se na to těšit, i kdyby to mělo být u vás ve špajzu )

V dubnu, konkrétně 14.4.2022, budu mít výročí blogu a tak se hodí to oslavit třeba takto. Můj původní blog byl založen 14.4.2014. Budu moc ráda, když se toho zúčastníte a jsem opravdu velmi zvědavá, co nám to navzájem přinese.

Prosím o trpělivost, protože tu 15.,16.,17/4/2022 nebudu a tak je pravděpodobné, že celou výzvu ukončím souhrnem až potom. Spoléhám na vaši blahosklonnost, že mi posečkáte.

Řekněme, že ode dneška do velikonočního pondělí můžete své příspěvky k tématu na vašich blozích zveřejňovat a prosím o sdělení na mém blogu, abych vás pak mohla uveřejnit v souhrnu. Děkuji vám, že se zúčastníte. Veselé příspěvky jsou žádoucí.

Vaše Jiřina z N.


Místa, která mám já ráda, to jsou všechna, kde jsem byla na prázdninách s vnučkami: ale najdu možná i jiná, stejně atraktivní.
Některý večer  také přiložím polínko do ohně a něco pro vaše obveselení  připravím...




20 komentářů:

  1. Jiřinko, moc ráda se zapojím, i když zatím nevím, co přesně to bude (náš špajz určitě ne, i když je zrovna teď vzorně srovnaný a uklizený a občas tam mrknu, protože to tak dlouho nevydrží :o))
    Doufám, že máš naplánovaný nějaký krásný výlet - moc ti to přeju!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, tak moje zvědavost je docela velká, kam nás zavedeš. Pěkné dny: Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, já se také hlásím. I když mám těch míst víc, na to nejmilejší bych se ráda ještě vrátila, prošla si celé město i okolí i když je to poněkud vzdálené. Stále doufám, že to letos vyjde i když budu muset pro fotky do výzvy, sáhnout do archívu. Přeji ti hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, dovol, abych si v tvém případě tipla: bude to Telč? Hodně zdaru Jiřina z N.

      Vymazat
  3. To je hezká výzva.Mám takových míst více a kdo chodí na můj blog,tak to asi ví.Ale nejmilejší místa,kam se ráda vracím jsou ta,kam jsem jezdívala s vnoučatama na dovolené.Bude to těžké.
    Jiřinko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, pokud nás bude na toto téma přidávat na blogy příspěvky víc, můžeme se navzájem obohatit o pěkné tipy a v létě si je případně prohlédnout na vlastní oči?
      Hezkou dobrou noc Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, super nápad a hlásím se. Mám oblíbená místa kam se ráda vracím, a jedno tak trochu nejvíc. Určitě se tam do konce výzvy nestihnu zajet podívat, ale připravím výběr těch nejhezčích fotek, které odtud mám.
    Přeji pohodový víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, už teď ti děkuji za to, že se také zapojíš. U tebe je vždy co obdivovat.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Taky s ráda zúčastním, je to prima nápad. Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. I když se mi líbí téměř všude, kam zavítají, pár oblíbených místecké mám a na jedno často vzpomínám a o zmínce o něm mě píchne u srdce.Jestli nezapomenu na výzvu, zúčastním se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím, nezapomeň, protože tvé fotky se jistě budou líbit. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. V neděli 10.4.ráno vyjde článek na stránkách Střípky ze života. :)

      Vymazat
    3. Jiřínko, článek na tvoji výzvu jsem napsala zde:
      https://fotomarijakes.blogspot.com/2022/04/kam-se-rada-vracim.html?m=1

      Vymazat
  7. Proč to není Místa? ;-) to by bylo mnohem jednodušší.... no pokusím se. Ale nevím jestli to zrovna stihnu. Můžou být i archivní fotky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, jak já ti rozumím! Sama s tím mám už teď problém. Ale klidně jich dej více a fotky nemusí být nutně čerstvé, jde o výpověď, kde to máš ráda. Tak se neboj, je na to 14 dní a klidně i pár po. Hola, hola...Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jířo, když se zase něco u nás nezvratne, ráda se přidám. Moc děkuji za Tvé komentáře na mém blogu!!!!
    Je fajn, že výsledky tvé léčby jsou optimistické, držím palce, aby jsi toho vetřelce definitivně “vystěhovala”!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, já jen dopravím tělo s Vetřelci do správného místa a odevzdám doktorům a ať se snažej, a věřím, že to zabere, že jim takové koktejly nemůžou chutnat, když i mně je z toho divně několik dní.
      Někdo musí té onkologii dělat plusové body.
      Tak děkuji všem, kdo mi drží palce a zase příště na viděnou.
      Kéž bych mohla nahlásit: je definitivně vyhráno. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,držím palečky ať vše zdárně dopadne🍀 Místo jedno,to bude těžké vybrat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš naprostou pravdu, sama jsem měla co dělat si vybrat. Jiřina z N.

      Vymazat