sobota 2. dubna 2022

Na zastávce

Jsou chvíle, kdy honem tasíte a fotíte, a tohle je ten případ. Bus do Prahy už přijížděl a já jsem si uvědomila, že jsem tohle nikdy nefotila: tak to tedy byla premiéra: 

Milé KOČKY: zastávka Kojetická!






18 komentářů:

  1. Zajimave.Mně to tak rychle nejde,někdy vůbec,když ruce zlobi.
    Jiřinko,hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ale už se tak často neválím kvůli fotce na zemi, jako kdysi, obávám se, že už bych se nezvedla.hihi
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ještě přeji hezkou sobotu.Probrala jsem se,nevim proč jsem myslela,že je už neděle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v tom mívám poslední dobou také zmatek, ještě, že mám manžela, ten to sleduje.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Super.Takhke průhledné sklo zastávek nemáme. Tyhle okamžitě nápady se mi líbí. Jiřinko, přeji hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, taky přeji hezký víkend. Upekla jsem dnes cukroví z těsta jako na van.rohlíčky a celý byt hezky voní, a co myslíš, kdo na to na začal hned chodit? kdo nepekl a nepomáhal!
      Ale zpracovala jsem zbylé, oloupané vlašáky a mám radost.Vykrájela jsem samé motýly, aby jako jaro!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Super zajímavá fotka. Občas mě také něco takového překvapí. Tobě se to mimořádně povedlo!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, děkuji, byl to mžik. Měj se moc hezky a zase příště. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Hani, to by mne nenapadlo, že se obyč zastávka bude líbit. Krásný den přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Zajímavá fotka,Jiřinko.Pěknou sobotu.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, Marťo, měj se moc hezky a těším se na další shledání. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Velice umělecká fotografie, jak předloha pro moderní patchwork.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem potěšena, to jsem ani netušila. Pa Renátko.
      Měla jsem dnes v úmyslu jet vlakem na malý výletík ( sama ), ale počasí mě uvěznilo doma a tak jsem napekla cukroví a nakonec je to tak asi dobře.Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Hodně zajímavá fotka, super 👍

    OdpovědětVymazat
  9. Umíš se dívat, Jiřinko! Zajímavá fotky!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat