neděle 3. dubna 2022

Cestou domů

 Ploužila jsem se z busu  ( z Prahy do N.)  domů, ale i tak jsem dokázala obdivovat v pondělí 28.3. některé místní, jarní projevy:

milé KOČKY, vám, kde se jaro ještě nerozmáchlo k pořádným výkonům, posílám pozdravy a pár obr.






Chtělo by to déšť!

16 komentářů:

  1. Je to nádhera, Jiřinko.
    Včera jsem jeli směr Drážďany, Krušné hory jsou zasněžené, sníh poletoval i u nás - snad se počasí rychle vyblázní...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, to mohly být z tepla auta krásné výhledy, ale já bych tam, u hranic, už koukala, kde odbočit na Krupku nebo na Tisou, hihi.Plánů mám zas s jarem mnoho. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Kdepak u nás :-)). Za to u vás růžová krása.
    Pěknou neděli ! U nás 2 stupně-brrrr.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tady je teď taky zima a vítr, ale dnes sluníčko vykukuje zpoza mraků. Snad to květy přežijí v pohodě.U nás nespadla zatím ani vločka. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. I u nás za barákem už sakury kvetou. Je to nádhera, ale ta zima se mi moc nelíbí 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ono se to za pár dní vylepší, předpokládám, že pak bude teplíčko. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, u taťky kvetou na zahradě meruňky jako blázen, to zas všechno zmrzne. Vloni byla jen jedna meruňka = 1 plod :o). Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych byla nerada, meruňky jsou moje oblíbené ovoce.Je to smutné, když to vykvete a nakonec z toho nic není.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko ta růžová je kouzelná. Také jsem obdivovala rozkvetlé stromy v Ústí nad Labem. U nás to vykvete později. Máme teď pár dní i přes den teploty jen do pěti st. a to se všechno zarazilo. Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, tady je to sice oproti Šl.výběžku napřed, ale momentálně je tu taky docela zima.Jen by to chtělo déšť.
      A sedět za kamny.Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,krásně vám město rozkvétá.Já se chystám do Nádražní ulice,kde rozkvétají sakury.Dnes sice bylo i sluníčko,ale velká zima a tak se mi do města nechtělo.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, u nás také už některé rozkvetly, ale poslední dny je velká zima, tak se to i tady pozdrželo. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Sakury u nás ještě nekvetou. V Praze je o něco tepleji mezi vysokými domy a dlažbou se sluníčko odráží. Je to krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, mezi Prahou a Nerátkami je to tak, že když tam jedu busem, u nás je obvykle tepleji, v Čakovicích a na okraji Prahy kolem Ďáblic zima a dole u Vltavy zas o něco více stupňů.
      Několik dní je tu dost studený vítr.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,krásně vám kvetou stromy.U nás ani náhodou.Včera fučel velmi studený vítr,byla zima,dneska to není lepší.Vůbec se mi to nelíbí,těším se na teplo,sluníčko,až začne všechno kvést,vonět.Měj se moc pěkně,Jiřinko! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, já to znám, když jsme bydleli na severu, tak se nám o takovém kvetení brzy zjara ani nesnilo.Jednou jsme s autem přijeli ke tchýni do Neratovic s 20cm sněhovou čepicí na střeše a taky tu vše kvetlo a ptali se nás, odkud jsme přijeli, tak jsem drbnám před domem řekla, že z Jižní Skandinávie a od té doby Šluknovskému výběžku tak říkám. Jiřina z N.

      Vymazat