pátek 13. května 2022

Dnes už druhý díl

Čím to může být, že musím udělat další díl??? Protože jsem do prvního, uveřejněného před chvílí, nedostala tolik snímků květin, kolika bych vás ráda podarovala!

 Jak jsem slíbila, milé KOČKY, pokračujeme v prohlídce zahrad v Keukenhofu: kdo nemá rád kytky a specielně tulipány, ať si zatím skákne třeba na pivko:

nekvalita fotek není vždy zaviněna poklusem a kličkováním mezi množstvím lidí:

























A jelikož vás mám ráda, pro tentokrát vynechám amarylisy, orchideje a další květiny, vystavené v halách.





18 komentářů:

  1. Opravdu fascinující! To musel být zážitek!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já jsem si to užila a byla jsem vděčná za to sluníčko. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,to je takových barev,neskutečné.Zážitek i z fotek.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, jsem ráda, že jsem to mohla zprostředkovat i vám, blogerkám. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ano, je to zážitek, procházely jsme s kamarádkou kolem té krásy a užívaly si to. Jen by bylo třeba více času na celý areál. Tak jsem si to dnes ďíky Tvým fotkám zopakovala.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, však napíšu cestovce, že by se hodilo nejméně půl dne. Krásný víkend ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, nádhera. Na pivko si zajdu, ale až si to celé prohlédnu. Cibuloviny prostě miluju, i můj tulipánonarcisovy zahon byl letos obzvlášť "vypečený."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarinko, s tím pivkem to byl ,,fórek,,.U tebe si umím představit, jak sedíš na zrenovovaném nábytku a sleduješ zahradu s kávičkou na stolku. Jiřina z N.
      Posílám pozdrav do Slezska.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Jířo děkuju, děkuju, děkuju!!! Alespoň obrazem jsem se pokochala, když se mi nepodařilo naživo! To víš kytky a zahrady, to je moje gusto, proto nemám v duši pusto 😁😁😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, tak to je dobře, že sis z toho vyzobala to pěkné. Moc zdravím a užij si jaro/léto. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Vija
    Opravdová nádhera, ta barevnost, ráda jsem se podívala na tvé fotky. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, vítej. Barev a tvarů i dokonce vůní tam bylo hodně. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Tak to je opravdu nádhera, díky za krásné fotky, zřejmě se tam nikdy nepodívám, tak alespoň díky tobě jsem si to užila. Hezký víkend 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ale třeba podíváš, ber to, jako že jsem tvůj předskokan. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, to je veliká nádhera. Tolik květů...Krásně upravené parky. Moc ráda jsem se podívala a potěšila nádhernými barvami. děkuji za hezkou podívanou. Krásný večer Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, s překvapením jsem se dozvěděla, že je ta zahrada otevřená zjara jen dva měsíce, což jsem nevěděla.
      Dobrou noc. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,to musela být nádhera,těch barev a ty vůně.Tam se asi nikdy nepodívám,takže děkuju,že jsem se pokochala aspoň takhle.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad jsem uveřejnila to nejlepší, co jsem nafotila a přišlo ti to vhod. Pac Jiřina z N.

      Vymazat