pátek 13. května 2022

Keukenhof

 Tady to budu mít, milé KOČKY, hodně těžké. Protože - tohle jsou zahrady, kde byste uvítaly kolečkové brusle nebo pobyt s přespáním. Kytky a kytky a kytky, jsou všude a každý záhon jiný a pokaždé v jiném duchu a upravené a krása střídá nádheru, cibuloviny v dubnu a v květnu, kam se podíváš.

A mezi tím davy. Prostě lidé, mladí, staří, děti, s foťáky a s láskou ke květinám. Dostanete plánek zahrad, dostanete chuť vše vidět, prozkoumat a nafotit, zapamatovat, a taky dostanete čas, kdy vám odjíždí autobus! Děsná kombinace.

Jak jsem se s těmito skutečnostmi popasovala já? - ptáte se? - následovně:

















Milé KOČKY, omlouvám se všem, těm z vás, které rády vidíte květiny, že jich sem dám jen část z mnoha pořízených a také těm z vás, které už to nebaví, že jich je tolik.











Asi vás nepřekvapí, že udělám k této zahradě druhý díl?

8 komentářů:

  1. Úchvatné, Jiřinko! A jak píšeš, chce to hodně dlouho dobu. Proto jsme tam při našem zájezdu nejeli - tušila jsem, že to je na celý den a chtěli jsme toho vidět z téhle krásné země co nejvíc...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, ty dvě a půl hodiny mi byly málo a to jsem to viděla potřetí. Tentokrát ale na sluníčku ty barvy opravdu zářily.
      Ty jsi mladá a ještě toho uvidíš!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Překrásné.Tam bych se ráda vrátila a viděla to opět naživo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já se vždy na zájezd dlouho těším, pak si to užiju a později ze vzpomínek a fotek čerpám energii. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko to je zase nádhera. Je vidět, že sis tu krásu užívala a ty druhy tulipánů jsou úžasné líbí se mi ty střapaté. Ale těch barev je tam opravdu spousta, Díky za úžasnou podívanou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, vždy myslím u takových fotek na Růženku, té by se to také líbilo. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,tulipány jsou překrásné.Moc hezky jsi vše nafotila,jsem ráda,že jsem se mohla podívat.Vidět takovou nádheru naživo musí být zážitek.Měj krásný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, a to jsme tentokrát ani vše neprošly a neviděly, sestře to však nevadilo.
      Hezkou neděli přeji. Jiřina z N.

      Vymazat