středa 4. května 2022

Jen tak

 V neděli na výletě, v obci poblíž Rakovníka, jsem si koupila dvě kytky v květináči, a dnes jsem je zkoušela trochu vyfotit, 

jak se mi to podařilo? - můžete nyní, milé KOČKY, posoudit vy samy:














ani netuším, jak se ta zelenina jmenuje...

a pro sebe si tady udělám poznámku: potěšení? - dnes večer v Lucerně, na plese mladší vnučky!


14 komentářů:

  1. Dobre ráno, kytičky se jmenují Osteospermum, český název Paprskovka. Taky je mám ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, děkuji, líbily se mi ty barvy. Hezký den Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Kytka krásná, ale ples v Lucerně, to musí být nádhera!
    Jiřinko, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, starší vnučka to má dva roky za sebou a dnes má ples mladší, tak se těším. Bude tam prý vystopení pěti kurzů tanečních, tak to by mohlo být zajímavé. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Krásná kytka,název také neznám,ale čtu ho nade mnou.U mě se pozná,že jsem pracovala s čísly,pamatuji si poznávací značky aut sousedů,ale kytky mi do hlavy nelezou.Teď jsem si jich nakoupila na osázení lodžie hodně.
    Jiřinko,asi jdeš na maturitní ples.My jsme byli s manželem vnukovi před 14 dny v Mladé Boleslavi a nejmladší sestra vnučce na Žofíně.Vnučce od prostřední sestry ples zrušili kvůli ještě platným covidovým opatřením.Bylo to krásné,tak si ples hezky užij
    Měj hezké májové dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, maturitní ples bude mít st.vnučka příští rok, tohle je na závěr tanečních u té mladší, která píše blog a jistě Adélku trochu znáš.Mám ji mezi oblíbenými blogy. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Kytky krásné, fotky povedené a ples to bude něco !!!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, dost se těším, ale stále ještě kašlu, snad mě nevyvedou. Pa a napíšu, jaké to bylo. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Květina umí vždy potěšit.
    Hezky si zaplesej😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, sednu si do kouta a budu sledovat, jak jim to jde. Ty mladé holčiny mají ještě páru, já bych tancovala, až bych brečela, kdybych byla zdravá, měla k sobě tanečníka a hráli polky a valčíky, případně tanga. ( nikoli ty kalhotky! )
      Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Osteospermum nebo také kapská kopretina. Mám je ráda. Je to krásná letnička mnoha krásných barev. Určitě ti bude dělat radost. Barva je moc pěkná. Já jsem měla před léty modrou a tmavě červenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, obdivuji lidi, kteří si pamatují orig.názvy rostlin. Díky. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,kytičky jsou krásné,moc pěkně jsi je nafotila.A jelikož komentuji zpětně,doufám,že se Ti ples líbil.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, šla jsem tam jako babička a vracela jsem se jako pyšná babička.
      Měli to moc krásné. Jiřina z N.

      Vymazat