pondělí 16. května 2022

Madurodam

 A tady máme něco pro děti, pro dospělé s duší dítěte a pro zvědavé: Holandsko v miniaturách:

prý jsou to nejznámější stavby v měřítku 1:20, ale přesně to ode mne nechtějte:

já jsem si to užila a Míšani také...jezdí tam autíčka, vláčky, plují lodě, na stadionu slyšíte fandění, děti si mohou pohrát : třeba naložit na loď kontejnery, či hasit hořící loď.























Milé KOČKY, pro rodiny s dětmi skvělé místo.


12 komentářů:

  1. Jiřinko, mám tyhle parky moc ráda. Vzpomínám na ten v Rakousku, malý Adam pak rok kreslil známé světové stavby...
    Přeji pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, musím taky někdy navštívit ty miniatury v M.Lázních. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, moc hezké, to muselo dát práce. Měj pohodový nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, vaše vnoučata by si to tam taky užila. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. No jo užily jsme si to tam taky s kamarádkou. Málem jsme zablokovaly jednu malinkou atrakci. Už si nepamatuji, co to mělo dělat, ale my tam vhodily špatnou minci :-).
    Měj hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, od minule to tam měli trochu jinak , ale k lepšímu. Ahojky, KOČKO.Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts
    Idospělý turista může mít duši dítěte😁 A člověk bez orientačního smyslu se nemůže ztratit☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, já bych tam s vnučkami, když byly malé, vydržela celý den. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Úžasně propracované miniatury a prostředí, kde byly umístěny. je to kouzelné , přímo úžasné. Děkuji za nádhernou podívanou a přeji Ti příjemný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc se mi tam líbilo a velkou roli hrálo počasí, při minulé návštěvě nám tam polovinu času pršelo.
      Jen jsem nestudovala jednotlivosti, co je která budova, mně stačí si to projít a trochu pofotit. To bych tam musela strávit více času. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Prostě nádhera! Marťa.

    OdpovědětVymazat