úterý 24. května 2022

Svátek

 Milé KOČKY, pokud jste Jany, tak vám i své spolucestující kamarádce Janě popřeji vše nejlepší, pevné zdraví, štěstí, radostné dny a spoustu hezkých zážitků v životě i na cestách.

Jano, užij si svůj svátek! 




Divíte se snad někdo, že jsem použila tento unikátní snímek? jsme tam s Janou obě vytáhlé a hubené, neb je to focené přes zrcadlo a tak jsme tam štíhlé a nohaté. Jupííí...

není tlustých žen, jen se musíte pořádně dívat!

16 komentářů:

  1. I já přeji všem Janám všechno nej a tobě, Jiřinko, krásný den! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to zas dostanu od Jany kartáč! Měj se moc hezky, ranní ptáče.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Povedené foto.Janám přeji také všechno nej.Mám sestru Janu,ale protože má 1.června narozeniny,tak slaví svátek v červnu na Jana.
    Jiřinko,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, těch Honzů bylo dříve asi více, jeden prý slaví i 16.5., ale já se zrovna v tomhle nevyznám. Moje kamarádka Marcelka zase slaví svátek 30.10. a nevím proč.Oni to v kalendáři neustále měněj. Hlavně, že sestra svátek oslaví a ostatní na ni nezapomenou! Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Janám všechno nejlepší a Tobě přeji hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani a já tobě přeji krásné počasí a klidný den. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Foto je úžasné. Není někde mapa těchto zeštíhlujících zrcadel? Já bych ho chtěla také. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, hodně se pobavíš v Zrcadlovém bludišti, tam by sis musela říct, že potřebuješ výkrmnou kůru ( chvílemi ). Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Není tlustých žen, …jsou pouze milosrdný zrcadla😁😁😁
    Všem známým i neznámým Janám přiťukávám raní kávou na zdraví☕️☕️

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, mám sestru Janu a před chvílí jsem jí přála. :o) Přeji i všem ostatním Janám krásný svátek.
    A Tobě hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji ti, že sis udělala čas a přišla nakouknout ke mně na blog.Při tvém vytížení!!!
      Vždy si vzpomenu, když tě tu vidím, na loňskou návštěvu v Č.B. a nebo na pohled do údolí na hrad, kam chodíte v zimě péct buřtíky.
      Zdravím na jih a mějte se tam krásně. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Určitě jsem si ho užila. Dopoledne prací na mé zahrádce , bylo počasí tak akorát na práci, odpoledne odpočinkem a vyřizováním korespondence a výměnou kalendáříků a večer jsme si s manželem dali šampíčko a chlebíčky. Velká spokojenost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mi nezbývá, než dodatečně popřát vše nejlepší i tobě! Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko to je super. Fotografie krásné a ještě s vtipem. Všem Janičkám přeji hlavně hodně zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to se ještě chodilo na Prasklý hrad bez prohlídek, jestli nemáš v kapse samopal.
      Jiřina z N.

      Vymazat